28. jan. 2012

Helg.....og en drøm av et hus !.

SUKK !! Er ikke dette vakkert........? Tror dere jeg drømte meg vekk,da jeg så dette i megleravisen,eller....?? I hodet,er delen til venstre,allerede omgjort til verksted og butikk......men det blir nok bare i hodet. Det er ikke pusset opp, på gudene vet hvor lenge,og skriker virkelig etter noen som har både midler og arbeidslyst.....jeg har mest av det siste....og det holder nok ikke her ! Men vakkert er det,og ligger på Fauske.....så heldig er den,som har planer om huskjøp i de traktene :) For det er langt mellom objektene,med dette potensialet,her oppe i nord.

**************
På handlerunden idag,kjøpte jeg med meg Boligdrøm,og har kost meg lenge med det.......syns dette nummeret var veldig bra !!! Ikke bestandig allt er like fengende,syns jeg,- men de har virkelig truffet blink denne gangen ! Og så fikk jeg jo Lev Landlig i posten,og det er jo en sikker vinner....ser ut til å bli en lesehelg.....med beina på puffen,og kaffe i koppen :) Ha ei fin helg,og kos deg max !

5 kommentarer:

bestemorshus sa...

Nydelig eiendom....her blir det å lesehelg med Boligdrøm og LevLandlig og te i stedet for kaffe....og litt rydding på låven....ha en fin helg....

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

ÅH!Dette var hus for meg også gitt....ønsker meg glassveranda og et tillbygg for verksted...Men det blir nok bare med drømmen sukk...Boligdrøm har jeg pløyet meg gjennom jeg også,fantastisk plass den første eiendommen de viser...Fortsatt god helg i nord:))Klem

Villblomsten sa...

Flott hus :-)

Anne på landet sa...

Helt enig, alldeles nydelig eiendom!
Jeg har også kosa meg Lev landlig i helga:o)

Nyt resten av helga og god ny uke ønskes deg.
klem fra Anne på landet.

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Ja fint var det, men er det baare jeg som har fått "koset" meg på jobben denne helgen...?