3. sep. 2008

Fristelser i kø........

Sliter veldig med å få lagt inn nye innlegg,men prøver stadig...! Er i Steigen og plukker bær og sopp,men må jo innom blogglandia,innimellom.....og når resten av huset sover,koser jeg meg med å surfe innom diverse nettbutikker.......men jeg bare SER......

Og ønskelisten vokser i takt med trøttheten,ut i de små timer......

Disse må jeg bare ha 4 stk av,skal ha hvitbeisede,røffe planker oppå,så blir det hyller,helt i min smak.
Og en liten fugl må jeg jo ha i buret mitt,som har hengt ute siden jeg kjøpte det på loppisen. Nå har det endelig fått den rette look'en......

Søt pose med monogram,helt uimotståelig.......

Denne største har jeg veeeeeldig lyst på,sammen med en ledig vegg......

Og disse må jeg jo bare ha,sånn at kjøpmannsdisken kan gjenoppstå,i en ny,slitt stil.........gråmalt og herpet......rar,sa du ? Jepp,det er jeg nok.......men har ikke funnet en medisin som hjelper......heheeeee....


Og der kom hyllemanien for en dag,igjen........denne er bare RÅ !!! Og du,Roar Rørlegger,bare bruk dagens innlegg,om du trenger en ønskeliste fra meg,til jul.......heheeeeee.......


Og pakker du gavene inn i dette lekre papiret,er matpakkene dine sikret,for flere år fremover......


Selvsagt må det være pyntet med hjerter i fattigmannssølv...........


Er du snill,kan det hende at julestrømpen din blir å finne på denne fine holderen,oppå peisen.........

Mens min,kan med stort hell,legges i denne fine klokken.........sånn,nå kansje jeg avslører deg,du påstår jo at du ikke leser bloggen min......varene finnes hos Lobelia,link til høyre,under "La deg friste her".........!
...........................0000000000000.............................
Håper det er bra med dere alle,at dere koser dere med høstlige syssler,tenner lys og nyter høstmørket.........jeg er lite innom dere,men kommer nok sterkere igjen,når jeg kommer hjem :) Sliter med internett-tilgangen her.......

11 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Heisan O=)

Her var ønskelisten blitt lang.... OG så mange flotte ting du ønsker deg da. Men jeg er faktisk veldig enig.Klem.. Lykke til med sopp og bærplukkingen!

Karna sa...

Oj, når jeg ser på disse bildene skjønner jeg at det ikke er så lenge til jul, herlighet som tiden fyker....Den konglen til julestrømpen var knall fin, sikkert fin til å henge krans på også....
Kos deg!

elisabeth sa...

J, fristelser er ikke alltid lett å holde seg unna, men en kan alltids ønske seg...hihi:)
ha en din dag, hvor enn du er:)

Nunne sa...

Du Mona du Mona, du ser så mye fint rundt om!
Snakk om sans for detaljer!
Men en klem har du fortjent! Kommer her :)

Huset i skogen sa...

Ååå, så mye nydelig! Slike hjerter i fattigmannssølv kjøpte jeg inn forrige jul til å ha på gaver, men hadde ikke råd til å bruke dem hihi..får se om de blir brukt i år i stede!
Ha en fin dag, håper du finner mye sopp og bær:)

Hulda sa...

Helt fantastiske ting du viser, blir skikkelig frista jeg også. :) Gleder meg til juleboka fra Jeanne d'arc living.

Randi sa...

oioioi...så mye fint du har funnet. Men hvor fant du alt dette vakre da?jeg trenger noe nytt.
Ha en fin helg
Klem

Hilsen Bodil F.T. sa...

Smart idé! Julegaveønskeliste på bloggen!! Håper du får alt sammen ;) Det unner jeg deg.

Gry sa...

Så flotte bilder!
Jeg har en liten utmerkelse til deg.
Du finner den hos meg.
Fordi du inspirerer gjennom alt det vakre du deler med oss andre her i Bloggland.
Ha en fin søndag
Klem Gry : )

hvorfor ikke... sa...

Waoh! så mye lekkert...jeg går rett til Lobelia. TAKK og TAKK for at du tipset;)

Anonym sa...

Hei :)
Jeg stikker ofte innom bloggen din og titter for det er så mye lekkert å se her. Nydelige bilder og masse inspirasjon å hente.
Jeg forelsket meg helt i konglen til å henge julestrømper på, og lurte på om du kan være så snill og fortelle meg på hvilken nettbutikk du har funnet den?
Og så vil jeg bare ønske deg god helg