19. okt. 2008

Før og etter bengalacken......og frustrasjonen !!!

Skrekkhyllen min fra 90-tallet......som til nå har huset alle mine interiørblader,inne på gjesterommet,har nå fått nytt liv,i forbindelse med flyttingen ! Det er jo bare rot her hjemme,likevel.......så litt mere kaos merkes ikke.....og jeg skred til verket.....lett til sinns !
Da var et strøk med svart kommet på,og drinken med arbeidslyst står inni hylla....bare isbiter.......hihiiiii,trenger nemlig ikke noe sterkere,er gal nok som det er....Kan jo komme i skade for å miste summetonen,som pappa sier......hahhaaaaa ! Han får sagt det........

Ja,blankt blir det,som du ser.......og du og du for en sterk lukt det er av bengalack !!! Godt det bare var isbiter i det glasset......


Men det går da fremover.......og jeg aner at dette blir faktisk bra,selv om noen rynket VELDIG på nesen,da jeg sa svart........



Ja,det var første strøk........bare to igjen.......og masse venting !!!! Laaaaaaang tørketid ............!


Etter 5 dager ser den slik ut.......FERDIG :)

Ble den ikke fin da ? Jeg syns iallefall den var verdt et nytt liv,nå kan den kansje få stå i stuen.......det er bare det at nå vet vi ikke vår arme råd......hvilken STUE ???? Trenger jeg å si mer...???? Ja,det skal jeg......dere som har fulgt med på dette flytteprosjektet,vet jo at vi endelig kunne roe oss,da vi fant en enebolig......men hvem tror dere ringte så utrolig beleilig nå ikveld ?????????????????????? Joda,hun som eier denne leiligheten vi nå bor i........hvis vi ville,kunne vi fortsatt få bo her !!!!!!!!!!! Hææææææææææææææ ???? Etter å ha avlyst alle mine juleutstillinger,og pakket 80% av allt vi eier....pga av at vi ble kastet ut........hahahaaaaaaaa,visste ikke om jeg skulle le,eller gråte......nå når vi har bodd en og en halv måned i pappesker !!!! Er det mulig....... Joda,hun som skulle leie her,etter oss (en nær slektning av henne) ,ville ikke bo her.....!!!!!! Nå er det tredje gangen vi har blitt kastet ut,og så "kastet INN igjen"......jeg finner ikke ord !!!! Så på mandag skal vi se på det andre,og da får vi vel forhåpentligvis en mavefølelse.....blir det enebolig med tredobbel plass,eller må jeg pakke ut allt igjen...... Egentlig har jeg nok bestemt meg......er bare så FERDIG med denne usikkerheten,med å bo her......!!! Men jeg er jo ikke alene.......her er jo en super utsikt,og mye billigere husleie.....men,men ,men.....for meg er det mest MEN :( Det stikker veldig dypt i meg,at hun har spolert alle utstillingene mine,og alle timene jeg har pakket......planter og trær har vi kjørt milevis ( 6 timer) for å lagre,til ingen nytte......huff,dette ble et SUTRETE innlegg,men du verden så godt å få det UT !!!!!! Om du enda er med,ønsker jeg deg en fin søndag imorgen,jeg har derimot full forståelse om du ikke gadd å høre på...... *klem fra meg*

19 kommentarer:

Hulda sa...

OIOI, det må jeg si, høres ut som hun dere leier av er veldig vinglete. Hadde garantert flytta derfra, spesielt nå når alt er pakket og klart. Du har jo virkelig gleda deg til hus også nå.

Bokhylla ble jo super! Så fin!

Nunne sa...

HÆÆÆÆ? Jeg ble nesten sinna no.... på dine og dåkkers vegne!!! Kjære tid for en husvert(inne)...
Hadde jeg vært i dine sko, ville jeg ikke takka for tilbudet engang...jeg ville flytta uansett. Ellers måtte tilbudet bli et halvt år med gratis husleie... det kan du jo foreslå, ettersom du har avbestilt og avbestilt...??
Jaja. Du lever og er frisk og rask og har det bra, midt oppi alt. DET er jo iallefall GODT!
Må ønsk deg en god søndag! Hylla ble no hvertfall fin... om ikke annet! Spent på neste innlegg!
Hilsen fra Nunne.

Mitt hvite hus sa...

Men kjære deg da. Det går jo ikke ann å behandle folk på denne måten . Jeg hadde nok flyttet for å kjenne litt ro å trygghet. Men alt avhenger jo av leiepris også da.
Håper dere finner ut av det. Bokhylla di bel rå lekker: Så stilig med svart og hvitt sammen. Ja disse furumøblene.. men når de får maling på seg så kan de jo faktisk bli rå lekre, som din hylle her=)
Ha en fin søndag=)
Klem Kerstin

tinemor sa...

Er det mulig...
Det går da ikke ann å holde på slik med folk.
Jeg kjenner din frustrasjon helt hit. Jeg hadde bare blitt så frustrert og sint. Nei, flytt du kjære. Det går ikke ann å bo i slik uvisshet. Men skjønner leiepris har en del å si. Men trygghet er jo også viktig!
Nydelig skapet ble!
Så gøy at du maler i både hvitt og sort.
Super ide.
Lykke til med dilemmaet.
Stor klem

Merethe sa...

Hylla ble jo knallfin da. Hurra for nytt liv i gamle furumøbler, sier jeg bare:)

Håper at det ordner seg med bosituasjonen deres, ikke så veldig trivelig å pakke ned alt, for så å måtte pakke det ut igjen på samme plassen. Makan til ubestemt kjerring (var jeg stygg nå?) Jeg hadde flyttet derrifra, så lenge pengboka tilsier det da!:)

Lykke til, uansett hva valget måtte bli!
Klem..

Lovise sa...

Bevare meg vel!! Det var da noe til husvert... Du fåt ta det med et smil, du har jo i alle fall fått ryddet i alt du har, og kanskje til og med fått kastet noe du ikke skulle ha.. Men for all del,- finn et annet og sikrere sted......

God søndag.

Anonym sa...

Hej... jag har lite svårt med ditt språk... men förstår lite grann i alla fall :)

Däremot kan jag njuta av alla dina fina bilder du visar i dina inlägg... dom gillar jag väldigt mycket !

Kram Kram

Randi sa...

Fy søren...for en huseier...skjønner godt dere blir usikre. Jeg hadde ikke klart å bo sånn...enn om hun plutselig ombestemmer seg igjen.
Nei jeg tror nok jeg hadde flyttet.

Bokhylla ble jo flott!!
Ha en fin søndag innimellom all pakking.

malrodien sa...

den ble orntlig stilig... Mulig jeg kommer til å stjele den ideen en dag:) utrolig koselig blogg du hadde.. legger deg til mine favoritter jeg, for deg har jeg lyst til å følle med videre

Anonym sa...

E sei bärre en teng! FLÖTT!!!
Alle klämma du behöv/Tone

Anonym sa...

Å hærrlihet for ei KJÆRRING! Ja det neste jeg kan si ;) Ja skapet ble virkelig flott du! Fikk lyst på det selv jeg;)

ha en fortsatt fin søndag

~Natalie~

Anneli sa...

Hærlighet Mona!!
Jeg er bare rystet over hvilken behandlig dere får, går det virkelig ann?!
Jeg er så enig med deg, tror ikke jeg hadde orket å fortsette å bo med en så vinglete utleier som dere har nå. Og nå som dere har innstillt dere på å flytte også.. Go for it (:
Skapet ble kjempefint <3 Du er så flink! Bare bestemmer deg, så er det gjort (:
Huff, jeg har visst hatt en litt for lang pause i mine maleprosjekter.. Kom arb.lyst!!
Vi har vært i Steigen i helga.
Alle fra Nordskot skolekrets har hatt reunionfest. Der tilhører min kjære.. Så det er høyst sansynlig at du har sett han før (:
Håper du har hatt en knallfin helg!
Klem <3

lavendel mio sa...

Hei.Hyllen vart rålekker,du finner vel plass til den skal du sjå.Var ikkje dumt med bengalack.Du mangler ikkje humør og det er viktig i disse frustrerte tider. Ha en superfin kveld.

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Så UTROLIG flott hyllen ble...
Skjønner godt du vil flytte fra denne usikre utleieren... En blir jo aarg på deres vegne av den damen... som både har spolert din julemesse og salg... Her hadde jeg flytta fra uansett...

Ha en koselig kveld og helg...

Berit T sa...

Helledussen!!! At det går an....
At noen kan oppføre seg slik er jo uhørt!!! Hadde flyttet tvert.

Så synd at du har måtte avlyse juleutstillingene dine på grunn av denne vinglete husverten, skulle hatt godtgjort tapet ditt du!!

Skapet ditt ble nydelig, og bengalck er flott, men lukter serkt, det er det som er aberet. Du kunne jo like godt brukt annen maling og lakket med høg-glans, det hadde vel blitt nokså likt.

Håper dere har funne ut hvor dere skal bo, det er mye styr uansett når alt er pakket og skal opp igjen.
Nesten slik jeg har det, bare det er opp-pussing, men alt har vært i esker.

Anitas hus sa...

Er det mulig? Nei, se å flytt! Det kan ikke være bra for deg all den usikkerheten og frustrasjonen som den dama gir deg. Tenk helse, ta med deg pappeskene dine og få deg ett godt sted å bo;)

Bokhylla ble helt rå! Knalltøff med slike kontraster.

Håper du får en fin uke!
Klem:O)

Gry sa...

Går det ann.....å oppføre seg slik med leieboerne sine?
Forstår godt at du blir frustrert.
Håper dere finner ut av det..
Hylla ble fin i sort og hvitt,litt av en jobb.

Ha en fin uke!
klem Gry : )

Anonym sa...

HÆRREGUD!!!Går det an å behandle folk slik?
Forstår ikke at du henger sammen etter all denne usikkerheten, håper på et kjempe trivelig hus for dere skal dukke opp fra intet sånn plutdelig i denne uken...krysser fingrene!!! Skapet ble rå lekkert du!
Stå og fatt mot!! Klæm te dæ!

Fabrikken sa...

Uff, høres veldig frem og ilbake ut. tror jeg hadde flytta, så slipper dere tenke på det mer iallefall :) Og den hylla ble veldig fin...har du bare malt rett over, eller pusset du først?

Ha en fin mandag :)