20. okt. 2008

Tradera........

Ja,som jeg sitter og drømmer meg bort fra upålitelige utleiere,(fikk nemlig ikke sett på huset idag) så ramlet jeg innom Sverige,og www.tradera.se ! Og jammen fant jeg ikke sengen til Lantlifs Anette.........hvem hadde sagt nei takk,til den,som kosekrok i stua.....?

Og se på disse søte koppene.........

Dette falt virkelig i smak......


Og denne boken skulle jeg gjerne hatt.......



Og sist,men ikke minst,dette stativet......er nemlig på jakt etter et slikt........jakter i bruktbutikker,loppiser,- og ellers på aktuelle steder ! Syns de er så dekorative...... Likte du noe,kan du jo ta turen inn,og legge inn et bud.....synd det er i Sverige da,men noen av dere bor jo ikke så langt unna,som meg.... :)
Ja,isted ringte altså han vi skulle møte,for å se på huset,og nå er det utsatt til imorgen...tror jeg blir smårar av upålitelige folk.....det takler jeg nemlig svært dårlig...!Avtaler er til for å holdes,sånn er det i mitt hode...... ! Hadde helt andre planer for imorgen......da skulle vi feire bursdag,og kose oss å slappe av......og forhåpentligvis være klar over om vi skulle flytte,eller ei...! PUSTE ut.......og senke skuldrene.....men neida..!! Hadde håpet jeg kunne få vist dere bilder ikveld,jeg.....av huset...... :) Nå skal jeg dr... i det,og heller besøke noen av dere koselige boggedamer.....hahhaaaa :) Tror jeg er kommet i en ny trassalder.......føles veldig sånn,om dagen :) Men en klok rørlegger sa engang (for fem år siden)....husk det Mona,en vakker dag,så står vi og ler av dette.....!!! Hva den episoden handler om,kan du få høre en annen gang :) Kos deg,så lenge :)




6 kommentarer:

tinemor sa...

Uff.
Uheldig om dagen dere.
Det er faktisk respektløst å bryte avtaler...
Skjønner din frustrasjon.
Lykke til i morgen da!
Klem

Gry sa...

De har så mye fint i Sverige....tror vi må ha oss en tur over grensen, på auksjon og loppis...Det papirstativet skulle jeg gjerne eid, og den senga...
Forstår godt at du er frustert ang. hus, men tenk positivt, du kommer sikkert styrka ut av det, og alt går bra til slutt....hør på rørleggeren din.
Ha en fin dag i morgen!
Klem Gry : )

Prinsesse Elin sa...

Hallo
Jeg er en stor fan av svenske blogger. Jeg elsker denne stilen og heller nok mer mot den enn noen annen.
Ha en fin fin kveld Mona. Klem fra Elin:O)

Mitt hvite hus sa...

Herlige bilder av vakre ting=) Men så kjedelig . Avtaler skal holdes er helt enig med deg der. Nå håper vi at det ordner seg for dere i morgen
LYkke til Klem

Anitas hus sa...

Huff, at det ikke kan bli orden i sysakene... Er helt enig med deg i at avtaler er til for å holdes, skjønner godt at du blir frustrert...
Håper dere får sett på huset i dag da.
Klem:O)

Anonym sa...

Hei!
Mye flott å se, super seng. Skulle gjerne hatt den, problemet er at da trenger jeg mer hus...og egentlig har jeg mer enn nok.
Synd du ikke fikk sett på huset, en blir ekstra skuffet når en har gått og venta og gledet seg til det. Enig i at det er dårlig gjort å bryte avtaler!
Men jeg ønsker dere all lykke i morgen.
Ha en flott kveld!

Klem Alva.