10. des. 2008

Litt interiørsnadder......

Heisann ! Da er man tilbake i hverdagsmodus,etter besøk og bursdagsfeiring,masse mat,og farting,rundt omkring....! Må først få takke for alle awarder jeg har fått av dere,og Nita,jeg skal ta utfordringen,må bare få tenkt litt først :)........uten egen pc,tar ting forferdelig lang tid,her i huset......!
Bildene er fra en nettbutikk,men husker desverre ikke navnet......likevel skal jeg nok klare å spore det opp,om noen er spesiellt interessert......litt kriposarbeid,så går det nok bra :) Syntes det var såååå mye fint der inne,så dere måtte nesten få se....

Kontraster er vakkert......


Dette var en ny ide....?!



Har du sett noe så søtt ? Likte dette kjempegodt......


Det enkle,er ofte det beste.....jeg er glad i sølv og "juggel" ,men liker også dette som er en helt annen stil......! Bøyer meg i støvet,for dem som klarer å holde seg til bare en.......

Da vil jeg bare ønske dere alle,en fortsatt fin uke,dagene bare raser avsted...........ikveld skal vi ut og spise med onkelen min,som kommer hjem fra sjøen....! Godt jeg brukte noen av bursdagspengene på TRENINGSTØY.......for det trengs !! Snart bare sengeklærne som passer,vel.........?! Og det er FØR JUL...........nei kos dere,med alle forberedelser,så håper jeg å komme innom,etterhvert....på lånt pc......grrrrrrr :(

Nå har jeg funnet butikken :)

14 kommentarer:

Hulda sa...

Kjempemye fint du viser. Jeg liker så godt slik gaveinnpakning. Lekkert! SØTE de hjertene i hvitt med snøkrystall på.

Christine Louise sa...

Så utrolig mange fine bilder :)
Ha en flott kveld, Klem

Tina sa...

Såååå masse fint! JA den som klarer å holde seg til en stil, vanskelig her hjemme det ja! Ligger en overraskelse inne hos meg til deg! klæm

Merethe sa...

Så koselig blogg du har. :) masse å se på. Tusen takk for titten.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Flotte bilder med masse inspirasjon her!! Tusen takk!!

Kos deg videre!!

Nikoline sa...

Her var det masse snadder... og spesielt skulle eg gjerne hatt den vesle raspa til muskattnøtt.
Ja du,den som klarar å ha det heilt gjennomført i EIN stil...den er heldig...
Ha ei god adventstid vidare.
Treninga får verta nyttårsløfte (igjen...)for det er alt for mange fristelsar i denne søte førjulstid...

Scarlett Fiona Reed sa...

Help! I have no idea what you are saying I'm sorry. Can you tell me where I can get the ceramic heart ornaments? Thanks

Gry sa...

Så masse vakkert...
Gratulerer du er en av dem som vant hos meg!!! så vist du sender meg adressen din til meg, kommer det en premie i posten! grnordv@online.no
Eller så kan jeg jo legge den inn på parfymeriet til Wenche? Siden du sa sist "hilsen fra Tverlandet"
Klem Gry : )

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så mye lekkert,flott med slik gaveinnpakkning!
Ha en super kveld!!

Heidi-anitha sa...

vakre inspirasjonsbilder du viser.. Koser meg****

Håper maten var godt og at selskapet var hyggelig. Kos deg i dagene som bare fyler avsted... Snart er det vår:)

Klem White vintage

Anne-Berit sa...

Der var det mye fint ja,søte de hjertene.Ha en fin kveld med onkel!

Nita sa...

...som forventet: nye, lekre bilder med inspirasjon til oss.

Jeg har noe til deg :-)

Photo-Me-Life sa...

Ja dette må du spore opp, vil inn å se jeg også:)

Nei dagen i dag ble ikke som jeg hadde håpet og mannen var heller ikke slik jeg hadde trodd og håpet:( Lenge siden jeg har hatt en deppekveld. Håper det er over innen ikke så altfor lang tid, kjipt å bruke energien på bortkasta ting!

Tror Petter skal være glad han har reist, ellers hadde han tatt stekepanna mi å slått meg hardt i hodet nå i kveld. Han hadde blitt dritt lei:) Men savner han..snufs.

Klokken er 02.30 å her sitter jeg....huff, burde vel funnet senga men ikke lett å sove da man er opprørt...

h.espe sa...

Så mye lekkert!! Hadde vært en nettbutikk å snuse innom det der, så om du finner ut av hvor det er...

Strålende dag til deg!

Klemmer