22. des. 2008

Zink & Zo !

Oppdaget en ny butikk,med masse lekkert....





Link ligger til høyre !
***************************************************
Dagen idag har vært brukt til siste julegaveinnkjøp.......må alltids bli noen i siste liten. Har også fått lagd sursild,og pyntet litt...så nå får det være bra ! Men kransene har ikke blitt lagd,må jo grave meg 40 cm ned igjennom snøen,for å finne noe grønt !! Det jeg sanket forrige gang,på skogstur,har jeg brukt til pynt på verandaen.....så imorgen (mandag) blir det å peile seg ut noen furutrær,trodde jeg skulle bruke litt mose også,men det blir ikke lett å finne,under all julesnøen.........men,men,- jeg klager ikke på den.......så lyst og fint,håper bare den får ligge til over julaften..... Håper å få tatt noen bilder imorgen,både ute og inne,så kan dere nå få se litt......av allt julefjaset mitt.... ;0) Kos dere så lenge,så kommer det plutselig en liten kavalkade i bilder,det blir nok siste innlegg herfra,i år..... da min kjære venn,den bærbare,enda ikke er frisk......og dermed ikke får bli med på juleferie.
*klem*

7 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Ja du vet at jeg digger de flotte bildene dine. Hlet nydelig. Gleder meg like mye til hvert innlegg hos deg. Juleklem Kerstin

Magdalena sa...

sukk....så vakkert....

nå vil eg ønske deg og dine en fredelig julehelg...~~~~~~*

stor klem ,
Magny

Hulda sa...

Virkelig noen lekre ting fra den butikken. Ser at jeg har flere av de tingene, faktisk. :) Den blomsterkassen i sink var nydelig!

Ønsker deg ei riktig fin jul.

Mia sa...

God jul i huset! Vakre bilder du viser oss idag (også)! Og tenk at dere har fått julesnø... vi fikk også en god del for litt tilbake, men nå er alt både regnet og blåst bort, og såvidt jeg vet så er det ikke meldt om noe de nærmeste dagene. men vi får da nyte julen slik den er. Jeg ønsker deg og dine en Herlig Jul!

Anne-Berit sa...

Så mye fint det var der,nydelige bilder.Ønsker deg en riktig god og fredfyllt julehøytid.Kos deg masse!

Heidi-anitha sa...

Tusen takk for den varmende kommentaren på bloggen min.. he he, jeg måtte le litt for meg selv.. koselig med litt ros- men vakre hjem, ja, det ville bli en katastrofe tenker jeg.. hi hi hi***

Du er e` dame jeg setter stor pris på her inne....Alltid så hjertego og jordnær og viser så mye koselig! mange lekre bilder og du deler så mye vakkert med oss andre, også av deg selv. Blir alltid så glad du titter innom meg. Jeg er mye inne hos deg også, men ikke alltid jeg har tid med kommentarer.

I det siste har det vært mye jobb ved siden av familielivet. Det er uvant, men morro...Jeg elsker jo denne butikken jeg jobber i,så å begi seg ut i den verden på jobb er inspirerende og godt "for ho mor", så jeg får kontakt med andre foruten om mine småtroll her hjemme..selv omdet er koselig det også.

Håper du koser deg i julen. God mat og drikke hører med, og kanskje litt ekstra tid til familie, venner eller kansje til bloggen eller bare det å kose seg hjemme..

Jeg har sene kvelder, og skurer og skurer mens ungene sover.. det er lettest å få til da..Salmiakken og ajaxen har gjort sitt nå denne jula tror jeg, he he...
Nå skal vi tenne lys og kose oss. jeg skal titte litt i denne butikken du forteller om på bloggen.. Så ut som "mye for meg" der:)

Ønsker deg og dine er vakkerjul- og kos deg masse masse!

Juleklemmer White vintage

Gry sa...

Vakre bilder, og koselig å besøke siden din er det alltid.
Håper du kommer deg vel avgårde og at du får en fin juleferie!
God jul til deg og dine!
Kos deg!
Juleklem fra Gry : )