4. feb. 2009

Kjøkkendrømmer,igjen......

Innimellom baking og decoupage,må jeg bare stille bloggetrangen litt....med et lite innlegg ! Ikke så populært hos rørleggeren,men ,men........jeg finner jo nemlig stadig noen nye linker,som jeg lager snarvei til,og det faller ikke i god jord,så idag må jeg sette meg ned å få disse inn på bloggen........så da har jeg en liten unnskyldning for å sitte her inne,littegranne.... (på hans pc)...... :) Ønsker meg veldig et sånt flaskestativ som på bildet over,helst et gammelt,men å finne slike på loppiser her omkring,tror jeg blir som den berømte nåla i høystakken....
Elsker kontraster,skjøre lysestaker mot rustikke blomsterpotter...

Og kurver......det er et must for meg ! Fyllt med allt fra ullstrømper ,til pledd og puter.


Intet kjøkken uten sink,og disse har jeg dessverre ikke funnet i noen nettbutikker her i Norge....men syns de er utrolig fine.



Hyssingen ligger fremme bestandig hos meg,men hadde blitt enda koseligere med denne ståltrådkurven...



Jakter stadig på slike grove potter,men det er jammen ikke lett.....



Og fine flasker,det er kjekkt å ha........sammen med allt det andre fjaset mitt....! Mitt drømmekjøkken må visst bli av den romslige sorten......fjas tar mye plass,vettu........ :) Mens jeg "vandrer" rundt i diverse nettbutikker,får jeg strofene av en sang,for meg hele tiden.........." Svake menneske".......med Jannice !! Jeg er ikke svak for røyk,som hun synger om,men ting,derimot.......kan bare melde pass,med en gang !! Og her i blogglandia,treffer jeg jo likesinnede,så det er jo ikke rart man blir avhengig :)
*****************************************
Men nå skal jeg på en liten besøksrunde hos dere,før kringla skal i ovnen :) Kos deg så lenge,og ha en fortsatt fin dag :)))

13 kommentarer:

Millas hem sa...

Jättefina saker!

Ja att hitta en sån flaskhållare på loppis el dyl är nog svårt, som du säger att hitta en nål i en höstack!Jag beställde en istället och jag är jättenöjd!

Ha en fin dag!

Camilla

h.espe sa...

Ja, her var det mange herlige ting til kjøkkenet:o) Kunne tenkt meg ALT selv jeg...!!

Ha en kjempefin dag videre!

Klem fra Hildegunn

Berit T sa...

Hmm. skikkelige koselige ting som en MÅ HA!!!
Og huset skule vært dobbelt så stort, slik at en hadde kunne hatt plass til alt på en fin måte uten å trøkke det sammen.
Og når en ser så mye fint rundom på bloggene, kan en bli fristet over alle grenser, og ha lyst på mye en ikke visste en hadde lyst på en gang!!

Ha en fin dag videre Mona.

Anonym sa...

un petit bonjour au passage... Gaelle

Mitt hvite hus sa...

Like fine bilder som vanlig. Inspirerende og man får bare så lyst til å løpe å kjøpe. Nyt kvelden Klem kerstin

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så mye flott til kjøkkenet!
De blomsterkrukkene var herlige...skulle gjerne hatt noen slike...
Ha en fin kveld!!

Helena sa...

Hej!
Vilken fin sida du har!
/ Helena

Anneli sa...

De grove blomsterpottene du ikke har funnet noe sted er fra Bloomingville og de har vi i butikken vår (:
Bare et lite tips!
Har forresten bestillt masse nye varer derfra i dag.. (:
Klem <3

Heidi-anitha sa...

Så vakre bilder du drømmer om i dag...Mange av tingene på bildene har vi i butkken jeg jobber i, i Halden:) Bordskåneren også:)

Susanne sender den sikkert til deg, om du kontakter henne på bloggen hennes, se min bloggroll- Alle tiders interiør:)

Kjempekoselig å følge deg der oppe i Nord:) Nå lengter jeg til sol og varme. Nå laver snøen ned utenfor vinduet mitt her. Mannen er ute med traktor og gjør veiene trygge for gamle damer... (for komunen) så det blir blogging og barn på meg i kveld:)

Vakre hjem kom i posten i dag, så jeg skal jammen ta meg en titt på det også.. Tror jammen jeg skal smelle sammen eplekake i morgen, ble så fristet av deg.. syns jeg nesten kan kjenne den deilige lukten av nybakt:)

Ønsker deg en god ukeslutt... Snart helg igjen, er det mulig?

stooor klem White vintage

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Hei!
Mye fint her:)
Morsomt med slike ønskelister. Det gir meg en liten pekepinne på hva jeg bør ta inn i butikken. Sånne patentflasker har jeg allerede. Og flere kommer. Blomsterpotter kan jeg bestille. Bloomingville har noen med litt grønske på, som er slik du viser.

Ha en skjønn dag
klem

Magdalena sa...

utrolig vakre bilder.....

liven sa...

Kjempefine saker!!
Ville hatt alt her jeg:o)
Er alltid så mye fint å finne og ønske seg:o)

Heidi sa...

Så mange herlige ting, og for en flott blogg du har:-) Fikk tilsendt denne annonsen fra finn.no for noen dager siden, se på det fine flaskestativet:-) Her er linken http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16282674

Ha en fin dag!

Hilsen Heidi