10. feb. 2009

Tags....

Ja,da var det på tide å lage et innlegg fra ny pc !! Ikke at jeg har så mye spennende å vise,men på kameraet var det maaaaaange bilder,som måtte legges inn,så noen kan dere jo få se idag.
Nå må dere ikke le dere skakke,dere som kan dette med tags,og kort,og scrapping generelt......jeg er en glad amatør,husk det.... :) Ikke har jeg noe utstyr heller,så det skjer ikke i stor skala,akkurat.... Men jeg koser meg med det,og varene er nå levert til en butikk som heter Torghuset,hvor alle som lager ting,kan legge det inn for salg. Damen som har butikken,ringte nettopp og etterlyste varer fra meg,så da måtte jeg jo kreere litt....

Ikke så avanserte,som dere ser,men,men.....


Ble mye klipping....men tiden går fort,når man koser seg med syslene....og man ikke har pc'en tilgjengelig !! Spørs om jeg får lagd så mye nå........



Måtte prøve noen i beige,og noen i svart........i nostalgisk stil. Skal prøve meg på noen i en litt mere sommerlig stil,etterhvert...




Dette er bare en liten smakebit,det ble jo en del etterhvert...men det tar jammen tid,når allt skal klippes for hånd ! Ønsker meg mere utstyr,men så var det det med plass til allt........et eget hobbyrom,skulle vært obligatorisk i alle hjem....med en gang jeg rigger meg til på spisestuebordet,ser det ut som et lynnedslag av største kaliber,og får jeg besøk DA,ja da er panikken liksom ikke så langt unna.......
Ellers har helgen vært kjempekoselig,ble ikke noen tur i fjæra,det har vært -11 grader og snø,og da frister ikke det noe særlig.....men god mat,og innekos har det vært !! Skulle jo på en laaaang bloggerunde idag,men det ble ikke noe av,jeg har surret rundt,vasket klær og ryddet litt i rotet mitt....blir liksom så stille og rart,når man har hatt besøk,og så reiser dem hjem,blir så stille....og jeg blir i en slags omstillingsmodus....... men kos dere masse,og ha en ny,fin uke,så kommer jeg plutselig på besøk :) Klem !

11 kommentarer:

tinemor sa...

Du og du så nydelige de var!!!!
Flink du er!
Jeg likte de øverste og nederste aller best.
Sov godt
Natta klem

Landlig Idyll I Interiørhuset sa...

Det ble jo kjempe flotte tags dette...er nok mange som gjerne vil kjøpe noen av deg. Og at du klipperalt for hånd er jo med på å gjøre den sjarmerende. Klem Tonje

PS dette er den nye bloggen min!

h.espe sa...

Kjempenydelige tags du har laget :o)

Ønsker deg en god og krativ uke videre!!

Klemmers

Mia, New Room Interior sa...

Åh, så nydelige de var! Falt spesielt for de første og de siste! Kunne godt tenkt meg å selge sånne i min butikk for deg.. Interessert? Kanskje med hvit bakgrunn, og disse nydelige nostalgiske bildene?? Ha en fin dag! Klem-Mia

Hulda sa...

Virkelig nydelige merkelapper! Likte både de med vintage foto og de med blomstene. Syns du er flink. :)

Nikoline sa...

Oi-oi-oi... SÅ flotte tags du har laga!! Kjempeflotte! Og det er slett ikkje noko amatørarbeid dette.. Gratulerar med ny pc forresten! Gler meg til innlegga dine framover :0)
Ha ein flott og kreativ dag!

Jill sa...

Du må ikke finne på å tro at du ikke er proff!!!!
De tagsene ble SÅ flotte!!!
Ha en fin dag!

Orlaug sa...

Kjempefine tags!
Dei med rosene likte eg spesielt godt, dyktig amatør!!
Og eit hobbyrom er gull verdt, men eg har lett for å dra litt rundt om i huset likevel.
Vil vere der "dei andre" er.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

De var virkelig flotte!!
Masse jobb med klipping, men med et slikt resultat.. sukk..
Helt enig i at det skulle vært et hobbyrom i alle hus,tenk så praktisk...
Ha en fin dag!!

Lena sa...

Amatør du liksom, du er jo så flink:)
Selger du på bestilling også eller??
Ha en fin dag!
Klem fra Lena

idémakeriet sa...

Nej men gud vilka härliga tags du har skapat.
De skulle passa fint fint in i min butik också, jag har helt kortoman så jag har redan så otroligt många kort.
Men dessa var jag riktig förtjust i.
Ha det gott.
Kram Gerda