20. mars 2009

I tenkemodus......

Bilde : Riviera Maison.


God helg til alle som er innom :) Her i nord ser det ut til å bli en inne-helg.......vått og luftig,kan man si !!! Men med god mat,og alt for mange hobbyer,skal jeg nok få tiden til å gå.....og så har jeg fått en VELDIG spennende mail,fra en koselig dame,og denne skal jeg vurdere sterkt....... !!! Hei Line :)
*********************************

Kos dere alle sammen,håper dere har mer vårfeeling enn jeg :) Idag åpner favorittloppisen min igjen,etter å ha vært stengt i flere år.......gjett om ei som har forventninger.....!!!

13 kommentarer:

Merethe sa...

GOd helg til deg...her er vi heldige og har et herlig vårvær i dag. Ikke så varmt men SOL.

Anonym sa...

Jeg ble veldig fornøyd. Regne julekvelden. Selv om vårtegnene uteblir hos deg så håper jeg du får en fin helg.Klem Britt Eva

Huset på toppen sa...

God helg,kos deg:)
Klem Linda - ♥ -

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Våren den kommer nok til deg også skal du se - du må bare vente litt til og da blir du sååå glad eller veldig ekstra glad:). Kos deg med alle hobbyene dine i helgen og den fine bloggen din.
TIPS:) Spis en appelsin - jeg synes de smaker påske og vår allerede.
Klem Hanna

liven sa...

Flott bilde!!
Ha en fin helg....håper solen skinner litt på dere der nord:o)

Mitt hvite hus sa...

Kikker innom for å ønske deg en fin helg.. Klem Kerstin

Monicas sa...

ja her e det lite som minne om vår....sukk...godt vi har ting hjemme og inne en kan pusk med...
Spennende med mail.....ha en fin helg

GundaM sa...

Hmm, spennende da ;0)

Gog helg, ser ut som om viu ahr det samme været..Nitrist, men litt deilig sitte inne og kose seg og ;)

Maria ( Idekroken ) sa...

Så spennende med mail. Hm.. nysgjerrig hehe.
Ha en deilig hobbyhelg!
Klem Maria fra Idekroken

Gry sa...

Så flotte skilt du har laget!
De ser jo helt proffe ut!
Tenk for et vær vi har... sørpå plukker de vårblomster og her skuflervi snø...men våren kommer til oss og, om en stund!
Ha ei super helg og den mailen din høres spennende ut!
Klem Gry : )

Lene sa...

Du har en utrolig vakker blogg! Jeg elsker bildene dine og det er ren terapi å stikke innom deg!
Takk for masse god inspirasjon og påfyll!

Lene.

Mia, New Room Interior sa...

Her er det deilig sol, og det har det vært noen dager nå, så nesten all snøen er smeltet! :-) Ha en fin lørdag! Klem-Mia

Stoltzen2012 sa...

Kos deg på loppis og riktig god helg til deg!! Klem fra Linda:)