28. mai 2009

Lekre saker fra Classic.








Ikke lett å bestemme seg.......? Selv om vi ikke jakter på hagemøbler,er det jammen mye fint å velge i :) Likte den øverste godt,jeg......mens de nederste absolutt ikke falt i smak........bare huset og miljøet som fenget meg...... :) Hvite benker og bord,hadde jeg valgt.........og det kom vel ikke som et sjokk på noen....hihiiiii :) Alle møblene kan fås hos http://www.classicmobler.no/ ,så ta deg en titt,om det var noe som falt i smak :) Jeg klør meg enda i hodet,over bloggen,ingenting funker som vanlig.......og ikke får jeg til å linke til noen,heller.......grrr :( Tror jeg skal hilse på skurefilla og grønnsåpen,og vaske av meg litt frustrasjon.......med musikken på ! HØYT ! Det pleier å hjelpe..... Og ikveld skal vi feire bursdag,med thai-mat...mmmmmmm,som jeg gleder meg :) Kos deg du også :)

3 kommentarer:

Villa von Krogh sa...

Likte den øverste jeg også...
Ha en flott dag da!
Hilsen meg

Sesselja sa...

Jeg er også svak for den ørelappstolen i kunstrotting. Tenk å kunne hatt en slik å krype opp i med godboka og et glass med noe kaldt i ved siden av.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Flotte bilder..
Likte muren og basenget..sukkk:)
Ha en fin kveld og god bursdagsfeiring!