23. juni 2009

Litt fra produksjonen.........

Heisann :) Håper det er bra med dere,i sommervarmen.......? ! Her er det ikke den store varmen,og heller ikke sol......men,men....jeg holder på og lage meg en hylle,som skal males og henges opp,så man finner da på ting ! Og ellers har jeg jo papir og lim....som dere ser......
Går hardt utover de gamle bøkene fra loppisen....disse tagsene er doble,et lag lysgrått papir(på baksiden,for å kunne skrive på),og et ark fra en bok.......

Litt roser er et must,kommer liksom ikke unna dem......


Og noen vintage-bilder.........



Og så litt kakeservietter,til pynt.....


Har lagd så mange nå,at lageret er fyllt opp,må nok snekre meg en tagsholder til,for dere som husker den forrige jeg lagde,av en gammel pall........

Heheeeeee......et julemotiv ???? Ja,det er jo det......godt med allt som er gjort !! Man må jo tenke litt fremover........
***********************
Ja,her er mange prosjekter på gang,i heimen.....så det blir veldig lite blogging,er ikke så mye på besøk rundt om.......det skjer liksom så mye.... Blir en rolig St.Hans på oss,må nok grille litt.......eller kansje jeg lurer rørleggeren med på en fisketur...... vi får se.
Er en litt rar dag...med mye tanker....idag er det et år siden vi mistet onkel. Og Mor og Far på Lierskogen,vi tenker på dere,og vet at dere også har en hard dag idag.......sender mange varme klemmer fra nord.
Ønsker alle som titter innom,en fin feiring,med bål i fjæra,og masse god mat,- og kos med familie og venner :) Klem/Mon@

2 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Nydelig produksjon .... så mange fine tags.. du er kjempeflink.. skjønner godt at tankene går til din onkel sin bortgang.. det første året må være det vanskeligste....
Håper du får en fin kveld uansett hva du finner på....
sommer klem Kerstin

h.espe sa...

Så flotte tags!!!

Er bare innom på lynvisitt for å ønske deg en flott St.Hansfeiring - kooos deg masse!!!

Klem fra Hildegunn