19. nov. 2009

Tenn et lite lys......

Heisann :) - Jeg får vel titte opp fra min kreative verden,og gi et lite pip ! Holder på med en bestilling til mamma,hun ville ha lys og fyrstikkesker.....til noen "rosete" damer........så da ble det roser som motiv.
I hver pakke,er det to kubbelys,ti telys i papirpose,og en liten fyrstikkeske !

Gamle etiketter funnet på nettet,er dekorative til slike sysler...farverike som de er !!!


Gamle bøker fra loppis,danner bakgrunn.....


Lagde to forskjellige motiver....


Det er viktig med små detaljer.......


Liten og søt,vel ?


Hvit sløyfe på den gammeldagse papirposen.

Hele "familien" samlet.......

Så er det bare å håpe på,at både giver og mottaker blir fornøyd.........?!
*********************************
Her går det i pakking av julegaver,enda.......og store julekort ! Virker som det er mange som vil bake Dagmars havremakroner denne julen :) - og de er bare supergode,så dere vil ikke angre !!! Nå er varelageret mitt nesten tomt,så jeg er bare veldig glad for at jeg ikke har meldt meg på noen messer !!! Da hadde nok hjertepumpen jobbet på høygear her........ :) - Men det gjør den vel strengt tatt likevel......det er jo alltids noe man håper å få tid til,sånn innimellom allt det andre.......er det ikke slik hos dere ? Jo,vet du,det er jeg ganske så sikker på :) Vi skal jo rekke absolutt allt.......og det er ganske så mye,når vi tenker oss om ;) Kos deg da,og ha en fin kveld :)

13 kommentarer:

Vform sa...

JÄTTEfina gåvor du gjort!

Ha en bra kväll! V.

Beth sa...

Oisann, dette var riktig lekkert!
jeg er også en roseelsker som snart har roser på alt jeg har. Utrolig flotte gaver!
Så flink du er?

Klem...

Barbros lille atelier sa...

Så nydelig! Så utrolig forseggjort! Tenk å få en slik gave - jeg hadde vært overlykkelig! Det er så flott og delikat absolutt alt du lager. En fryd å se!

Klem

Marge sa...

Hi,

I just found your blog.
Here are so many beautiful ideas and photos, thank you sharing!!:))
I`ll come visit again:)
Have a nice weekend for you!

Mitt hvite hus sa...

Virkelig flott du har laget disse gavene...og jeg er helt sikekr på at de faller i god smak hos mottageren...

ha en fin kveld... her pøser det ned med regn..:Klem Kerstin

hvorfor ikke... sa...

Fantastisk stemningsfullt...og blir de ikke fornøyd kan de bare sende det rett hit:)

June J. Larsson sa...

Jeg slutter meg helt og fullt til de andres kommentarer: særdeles vakkert og forseggjort og en drøm å motta i gave!

Riktig god helg!
Håper du rekker en pust i bakken innimellom! :)

mvh
June
Nostalgi & Skriverier

Merethe sa...

Nydelige gavesett. :)

Grip dagen sa...

Så flott dette settet var. Ekstra kjekt når alt passer sammen.
Lekkert som vanlig, Mona!!!

Jeg laget også slike sett forrige helg. Det var gammel skrift som bakgrunn og figurklipte, gamle bilder oppå.
Da jeg satte dem i utstillingen var de så søte, at jeg tenkte;
-Slike ønsker jeg meg også...

Nå har jeg laget så mye til alle andre. Det skal bli en fryd å lage noe til seg selv snart.
Men så lenge jeg har ansvaret for messa må jeg jo sørge for at det er nok varer hele tiden. Da MÅ jeg holde høyt tempo og jobbe døgnet rundt.
Skulehuset har blitt publisert i 3 ulike aviser, derfor har pågangen vært betraktelig større enn ventet.

I dag skal jeg jobbe som en gal. Så skal jeg kose meg 2 dager i Skulehuset - så er det julefred hos Marit! Det skal feires!!!!!!

Ha ei herlig helg!
Mange klemmer Marit

Mari sa...

Det er så lekkert, alt du lager er så gjennomført og flott:) Du skulle hatt din egen butikk du!
Ha ein fin kveld:)

Ann Kristin sa...

Absolutt nydelige gavesett!! Heilt perfekt for rose-elskere!!! Ønsker deg ein kreativ og fin dag vidare!
-Glassrosa

Stubbetufsa sa...

Disse gavene tror jeg kommer til å gjøre stor lykke!
Klem til flinke deg!

hjem hos linda sa...

Kjempe fine ting du lager,for å få den chabby effekten i sidene på arkene bruker du????
Ønsker deg en kreativ uke.
Klæm Linda
Ps Give away på bloggen min om du vi hive deg med! velkommen innom.