27. okt. 2010

Nye loppisfunn !




Idag gikk det endelig an ,å få lov å lage et innlegg....jeg måtte inn og kjøpe meg mere plass,som så mange andre av dere har gjort......! Godt jeg har en hjelper som skjønner seg på denslags....mens jeg sitter og limer,her i mitt kreative kaos ! Men så var det loppene da,som jeg fant forrige onsdag.....var han ikke en sjarmis,denne tesilen på bilde ? Den måtte jeg ha.......og den skal ikke pusses !


Denne krukka i glass,er jo ikke gammel,men jeg tok den med hjem likevel......de selger jo slike på Skeidar......men ikke til 15 kr ! Fatet bak der,pusset jeg,men det var finere før......får håpe patinaen kommer fort tilbake.....


En søt, liten duk,med litt hekling på,fant også veien nedi handlekurven...
Og gammelt bestikk.....ikke sølv,men det gjør jo ingenting.

Og et nydelig sengsett,i verdens kraftigste bomull,tror jeg det må være.....det er såååååå tykkt ! Ikke dagens kvalitet,tror jeg.....


Til slutt en skækk,halvgammel lykt.......ti kroner ! Og den var verd hver krone,for den skinner så fint,hver kveld.... :) Jeg ser den,fra mitt arbeidsbord.......som er i bruk 20 timer i døynet,føles det som....... :) Og slik skal det jo være på denne tia av året !!! Men nå må jeg litt rundt om,og se hva dere andre driver med,før jeg skrider inn i julekaoset igjen ! - Kos deg så lenge........-

5 kommentarer:

Hulda sa...

Nydelige funn du har gjort. Jeg likte så godt det bestikket. Sånne ting er nydelig å finne, og flotte å bruke.

Turid sa...

Herlig...kjenner at æ sku ha vært på skattejakt lag me dæ!

Elisabeth sa...

Sengetøyet er sikker sydd av gamle sukker og melsekker, det var helt vanlig før, og det ble supertykt og fint sengetøy :)
Kjempeflotte loppefunn alt sammen :))

Magdalena sa...

nydelig..! likte absolutt alt!! klem

Beth sa...

Her var det mange fine ting ja..., moro med noe "nytt"!
Du sier du har kjøpt deg mer plass på bloggen og at flere har gjort det samme?
Da jeg ikke fikk lastet opp flere bilder inne hos meg, tok jeg å reg. meg på Windows Live Writer. Der laster jeg opp bilder og lager alle mine blogginnlegg nå helt uten noen problemer. Og da et nytt innlegg er ferdig laget, trykker jeg bare på "Publiser" og innlegget overføres til bloggen min, enkelt og greit!!