26. mars 2011

De herlige lattekoppene.........jeg fant,jeg fant !!!!

Dere husker kansje jeg nevnte dem,i et tidligere innlegg,og lovet finnerlønn om noen visste hvilke kopper jeg mente ? Det var det nok ingen som gjorde,men idag måtte jeg søke selv.......de vil ikke ut av hodet mitt,på en måte.....så jeg skrev "ljusblå lattekoppar",fordi jeg mente de var svenske......og det ble jammen treff på første søk !!!! Keramikk fra Toscana......intet mindre :)
Og nok en gang,så var det en svensk nettbutikk som kom opp på skjermen ! Denne het Perlan Living ! Og de hadde mye annet også........(ingen bombe)........mere keramikk,så røff i stilen.

Og noen tøffe ord til veggen......


VIKTIGE ORD !!!!!!!!!!!!!!




Så sant som det er sagt....................



Var det ikke en nydelig blåfarge ? Jeg smeltet iallefall helt ! Men skulle gjerne ønske at disse dukket opp på en norsk nettbutikk,denne momsen og tollen er jeg ikke så glad i............noe erfarer man jo,i denne bloggverdenen,der den ene fristelsen etter den andre,dukker opp......mer eller mindre beleilig...... :) Og tar nattesøvnen fra nattugla........ :)
*******************************
Her består dagen av paracet og nesespray..........og 20 cm nysnø på plenen........giiiid,for en drøm :) Så for meg hagemøblene som skulle komme ut i solkroken i morgen,men det må jeg vel bare plystre en munter melodi etter.......men klokken skal jeg iallefall stille en time frem,det hjelper jammen godt,bare det !!!! Og så leser jeg nyeste nummer av Lev Landlig,det bladet blir jeg bare mer og mer glad i !!!!!!!!!!!!!!!!! Kos dere,så sees vi plutselig igjen :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hi,hi. Ja, ordene om drøm, kan tydeligvis tolkes på flere måter. Ikke særlig gøy med nysnø nei. Men ordbruket ditt og munterheten din fikk i alle fall snøen til å smelte i mitt sinn! 1. reaksjon når Bladet kom i mi kasse var Jess!:-)Vi får suge til oss av de vårtegn og oppmuntringer som finnes. Ha en god dag. En dag nærmere vår og sommer, eller kanskje noen føler behov for å si: en dag nærmere pensjonsalderen.(I mitt tilfelle er det mer enn 20 år) Juhu:-) Grethe P.

GundaM sa...

Nydelig de lattekrusene ja og jeg mener å ha sett de i Trondheim på Cornelias hus eller var det chez nous...? prøv søk på de, vet cornelia har nettbutikk og ;)

god bedrings, er selv ikke i hundre for tiden og å sløve på sofaen med feber er noe herk...

klem klem og lykke til på leting av drømmekeramikken din ;)

Datt sa...

Oh, de var virkelig nydelige også da! :D

VillaVårfrubakken sa...

Både fine kopper og fine ord, her sitter jeg under teppet med nesesprayen jeg og....godbedringsklem til deg.