10. mars 2011

Et bittelite snev av vår......

Idag tittet jammen solen frem i nord,og stormen var rolig noen timer.......nå hører jeg den igjen,men i litt mindre styrke,heldigvis ! Og om man er i vårmodus i utgangspunktet,ja så skal det ikke mer enn to,tre solstråler til,før man leter frem både frø og jord !!! Og nå,har jeg sittet og sett på Ikea's sommervarer......det er da man bor på feil sted !! Nydelige fake-peoner "står han'a" selv her nord for Sinsenkrysset....
Sommerlige bilder,som jeg så etter sist jeg var der,men selvsagt var de utsolgt !!! Men rammene fikk jeg......akkurat som det var noen vits......!!!

Sinkkassene skulle man fyllt til randen,med hvite og rosa sommerblomster.......



Og et kunstig lite tre,er aldri feil.........faktisk veldig lurt....syns det var helt nydelig !







Disse har jeg sett på i mange år.....men har vel konkludert med at de er for søte,........nå er jeg derimot sikker på at de kunne forvandlet stuen til en riktig sommerstue....lyse og lette som de er.





Denne likte jeg også veldig godt......sink,vettu........jeg er som skjæra........allt som er blankt......






Disse flaskene er også så fine,men fant heller ikke dem,i julen,da jeg var innom. Håper på en sommertur dit.......da har jeg jo i såfall handlelista klar !!
********************************************
Har nettopp vært på loppis,og hjem kom noen småskatter.....og noen løkblomster.......jeg sliter veldig,når jeg ser vårinspirasjon i både interiørbutikker og gartnerier...:) Noen laster har man........ikke så helt få,når jeg tenker etter ! Håper du også har noen slike..... :) - og ha en finfin dag :)

7 kommentarer:

Anki sa...

Koselig blogg du har..
Eg skal til røde kors her i Odense idag og se om eg kan finne noko som eg liker godt :D
Har nettopp flyttet fra Norge til Danmark så det er ikke lett for meg å finner alt som er "gamle" ting her i Danmark. Har spurt min samboer om han vet noko om det, men det gjør han dessverre ikke.. Så det blir vel masse arbeid for meg å finner fram :) Har endelig funnet røde kors i natt så det MÅ blir en tur dit idag :)

Ha en fin ukeslutt :)

Mor Ingjerd sa...

Liker godt, at handlelisten er klar, for en sommertur til Ikea.
Her snør det.men ikke stormer heldigvis. Håper som dere på en vår. Når den kommer er ,det sommer på et blunk. Våren er så alt for kort her nede.

Beth sa...

Blir såå glad av headingen din i dag, for her laver snøen ned nå.
Hvor er de nydelige gardinene fra? Hadde vært perfekte her hos meg...:-)

Merethe sa...

Det var litt av en flott handleliste du hadde.Peonene var nydelige da. Kunne godt ha hatt en slik bukett nå for i dag snør det gitt...huff jeg liker det ikke for å si det mildt,men dette været får vi jo ikke gjort noe med uansett. Her syr jeg av blomstrete sommerlige stoffer og nekter å følge med ut av vinduet!! :D Ha det fint. Klemmer Merethe

Gry sa...

Ja, nå har vi lyst på vår og sol!!Vi har ennå 1,5 m snø i hagen, så her må jeg smøre meg med tolodighet...
Så masse fint du viser, inspirerende og med et håp om varmere tider.
Ha ei flott helg Mona!
Klem : )

VillaVårfrubakken sa...

Så mye fint .....vi får vel ta en oppsamlingstur fra nord norge til Ikea, vet ingen annen råd. Vi setter iallefall kursen sørover, og det langt sørover... Bli med i min lille konkurranse på bloggen om hvor vi skal ? Ha en herlig helg uansett, de sinkblomsterkassene var da utrolig nydelige....klem

Anette Willemine sa...

Her var det mye fint å ønske seg til vår og sommer. :)

Ønsker deg en fin helg!

Klem,
AW