7. apr. 2011

Mer fra arkivet......

Planen var å kose seg ute idag,og få tatt noen bilder,men her regner det ,så da utsettes det litt.......til helga kansje...... : ) Har så smått begynt å så frø,men siden jeg ikke har drivhus,blir det ikke de store mengdene...tar ikke så stor plass når de ligger i frøposene,men det blir fort litt,når alle skal ha hver sin potte.....etterhvert. Har jeg erfart..........men så er det jammen ikke så lett å begrense seg,heller...... ! Erteblomster er et must,de lukter jo så godt....
Rene terapien,å holde på ute,med allt som skal på plass......kanner,krukker,jord,redskaper,fugler....


Pinnsvinene spekulerer visst i et bad....isbad ! Stampen er ikke fyllt opp for i år,er nok litt for tidlig........men de henger allerede på kanten og venter....! Kulesteinene mine flyttes rundt om,ikke bare en gang i året....og jeg har mange !!! De har jo vært med på to flyttelass,så de er ganske bereist,først fra nord til sør,og så tilbake........snakk om å være "steingall'n".......

Men de er jo dekorative,syns jeg......gleder meg til å gå igang å plassere dem,rundt og innimellom diverse saker,som jeg bare må ha frem,sommer etter sommer ! Tør ikke tenke på hva jeg hadde gått igang med,om vi eide,og ikke leide.......kunne blitt spennende,skjønner du :) Det er ikke få hageplaner som blir lagt,nattestid,her i huset..... :) Heldigvis er halvparten glemt,når jeg våkner igjen.......hihiii :) Som dere ser,så er nesten allt plantet i krukker,siden vi deler hage med tre andre......så da må jeg bare dille på vår veranda,og holde meg borte fra fellesplenen.... Men jeg sliter med å finne store urner/potter,til trær......har du et forslag,blir jeg kjempeglad !!! Syns alle er så små......noen planter jo i mange utradisjonelle ting,men jeg ser liksom ikke for meg noe.....om jeg skal lage noe selv,eller.......hva hadde du gjort ?

****************


Nei,nå skal jeg ta bilder av masse nye vårvarer ! Kos deg så lenge :)

Ingen kommentarer: