22. aug. 2012

Her ble det tomt,gitt......

                                      Og så ble det jo så mye ledig gulvplass..........hva i alle dager skal man finne på,for å fylle den......? Ikke sofa her,og ikke bord....... !!!!! Så her måtte det ommøbleres litt,nå i kveld.... Jeg har uten tvil "svitsjet" fra sommer til høst,og det syns.....skinnfellene er kommet i bruk igjen,og flere lykter og lys,blir tent.
                    Godstolen min fikk seg ny plass,i hjørnet,ved vinduet........
                                   I spisekroken står allt som før..........
                                 I kjøkkenkroken er det også som det var.............
                                  Høstmørket har kommet for fullt,så alle lamper er kommet frem...
                      Kan ikke si jeg gleder meg ,til å flytte på denne hjemmelagde kjøkkenbenken vår.......tung som bly !!!! Men så er jeg glad i den,også........for du verden så mye den rommer !! Forhenget jeg skulle sy,for å skjule alle dubbedittene jeg har i de nederste hyllene,glimrer med sitt fravær......
             Jaja,da var man altså sofaløs....men kosekroken gjør nytten sin,den ! Og med hver vår godstol,får vi nok holde ut,til den nye er på plass. Savner jeg Tommelilla'en,går jeg bare på besøk til naboene,for der står både sofaen og bordet.....den flyttet bare en etage opp,nemlig ! Måtte den få det bedre hos dem,enn her....som rørleggeren la den for hat,fra dag 1 !!!! Tror dere han er fornøyd nå...??? Kom bare ikke og si,at mannfolk ikke bryr seg om interiør.......!!!


                                 Har du kommet i høstmodus ? Har så lyst å lage meg en høstkrans....kansje jeg må ta meg en skogstur...? Kos deg så lenge :)

Ingen kommentarer: