16. des. 2012

Ikke imponert.........!

                           Nei,for det var nemlig disse greiene,rørleggeren ikke så for seg som pynt,på et juletre.......! Nå ble det heller ikke juletrepynt av dem,men bordpynt,så han kan puste lettet ut.....disse ble derimot kladden,og nye ble lagd,for salg på messen. Litt mere perfekt lagd,rettere sagt.
                                    Å henge peace-tegn på juletreet,er altså ikke helt aktuellt,her i huset......tydeligvis : ) Så nå ligger dem oppi en gammel,sliten skuff,som vi fant,sist vi var innom Røde Kors-butikken........jeg liker jo godt søte ting,mot det røffe,så her får dem nok ligge. Skuffen står på et bord.................som dekorasjon.
                             Et lite blikkfang,i seg selv......men ikke for alle,jeg ser jo den,helt klart !! Ikke mye julerødt her...........
                                       Litt griseri blir det,med slike prosjekter,men glitter og lim hører liksom julen til,sånn er det bare. Koselig å sitte i sin egen kreative verden,og pusle med slike lettlagde ting,i allefall !
                       Ikke de mest julete tingene kansje,men for oss som liker duse farger,går det jo.........og for dem som liker rødt,kan de jo selvsagt lages i akkurat den fargen !


                     Nå går det raskt mot jul,og vi har lagt bak oss enda et julebord.......tøffe tider for yndlingsbuksen,om dagen !!! Idag holdt jeg meg til sjømat,og det er altså så utrolig godt.........marinerte scampi,og kongekrabbe,med en veldig god aioli,og godt brød......mmmmmmmmm,sier jeg bare !!! Det var to tunge kropper,som satte seg i bilen,for å kjøre hjem,i tre timer......... Nå blir det siste innspurt,satser på kranslaging i morgen,jeg....det er det koseligste av juleforberedelsene,for min del :) Kos dere da,og ha en fin førjulsuke..... :)

1 kommentar:

Stubbetufsa sa...

Jeg likte stjernene og snekrystallene godt, de kunne jo henge blant alt det røde som en kontrast,for oss som må ha rødt!
Fatt mot!