5. jan. 2013

Han ble rasende !

Tja,hvor skal man begynne.....jeg må jo selvsagt ønske dere alle,et godt nytt år !!! Håper julen ble som du ønsket deg,den ! For vår del,ble den veldig rolig.....mye god mat,og mye hvile......og for min del,mye Paracet.
 
 
Siden vi kom hjem,har jeg brukt mye tid på en ny blogg. For jeg bor tilfeldigvis,sammen med en,som har sterke meninger,om mye og mangt ! Der iblandt blogging ! Jeg sa ingenting om blogg-stoppen min,til ham....men det snappet han opp,skjønner du ! Og da smallt det !! Som en nyttårsrakett,både i lyd og lys......hehehe...!
Kort fortalt,så snakket han meg til fornuft,på et vis......jeg måtte da ikke la meg "kue",av diverse respektløse damer ! Det var hans ord......jeg spekulerte både dag og natt,som jeg ofte gjør.Og på en måte,var jeg jo enig. For bloggingen gir meg jo så mye bra ! Jeg er vel ikke helt 100% overbevist enda,om å fortsette,men jeg har lovet å prøve. En del av meg,vil....den andre delen,vil ikke.......men jeg skal prøve,som sagt. Derfor har jeg prøvd å lage en ny blogg,men den slettet jeg idag......for skal jeg blogge,så må det være herfra ! Det er denne,som er meg. Å lage en helt ny,var utrolig mye jobb.....for jeg er jo ikke akkurat noe datageni !!! Den føltes derimot aldri rett,nytt navn........det fant jeg rimelig fort,men så var det design ! Den biten tok tid,kan jeg love ! Prøving og feiling,i utallige timer.....utallige kaffekopper,og utallige sukk....! Så derfor tilpasser jeg heller denne,og ser hvordan det funker. Enn så lenge.Så får jeg bare se,hvordan det går :) Lover ikke at innleggene kommer så tett,som før....men har mye jeg gjerne vil dele :) Så håper jeg bare at jeg kan inspirere litt,på andre områder enn selvlagde varer.
 
Og tusen takk,for mail og kommentarer,dere er bare gode !!! God helg,og varm klem fra meg.

9 kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Selvfølgelig skal du ikke bry deg noe om hva andre mennesker mener sånn sett , MEN det høres absolutt ikke ut til at du har det noe bra. Det der med paracet og ... ja. Du har en fin blogg ! Kos deg med den ! Klem

Stubbetufsa sa...

For en himla fornuftig mann
du har!
Klemmer til deg! Og jeg ønsker deg at det nye året blir riktig godt!

Anonym sa...

Hyggelig at du er tilbake. Stå på. Det vil alltid være noen som ødelegger for andre.vi får prøve å heve oss over dem. Godt nyttår og lykke til.

anneskreative sa...

Så hyggelig,,,,,,,jeg leser . og føleger bloggen din og ser alle dine flotte ideer,,,,hermer noen ganger, og lar meg inspirere. Men bare til husbruk,,,,og det håper jeg du syntes er greit.
For jeg tenker som så at det jeg leggr ut på min blogg syntes jeg er koselig om noen blir inspirert av og får lyst til å prøve selv. Mne jge forstår deg veldig godt når noen tar dine ideer og selger dem som sine egne.
Ps... er glad du deler hus med en nyttårsrakett,,,,smiler.
Lykke til
Anne

Turid sa...

Han der du bor i lag me -han ska du bare ta godt vare på, en fornuftig kar han....men vis han ikke fram her på bloggen - itilfelle de som "stjeler" ideer ikke skjønner forskjell på mitt og ditt .....
Glad for at du fortsetter å blogge -så da høres vi i 2013 også-koselig!

Anonym sa...

Godt nytt år:) Jeg tenkte faktisk på deg i dag - da jeg tok ned God jul vimpelen min og litt pussig at du skulle komme tilbake akkurat i dag. Velkommen tilbake - jeg er enig med din mann så du får tenke på et comeback. Ha en fin helg.
Klem fra Drammen.

mormor sa...

hei! koselig å ha deg tilbake;) ønsker deg et riktig trivelig og godt nyttår!

Anneli sa...

Godt nytt år og takk for sist :) Godt at du er tilbake i Blogglandia Mona!
Jeg sliter med å få lagt inn bilder på bloggen min.. Noe som har resultert i lite blogging, igjen! Og nå som jeg hadde lyst å komme igang.. sukk!
Satser på at ting ordner seg.
Anneliklem :)

Anneli sa...

Godt nytt år og takk for sist :) Godt at du er tilbake i Blogglandia Mona!
Jeg sliter med å få lagt inn bilder på bloggen min.. Noe som har resultert i lite blogging, igjen! Og nå som jeg hadde lyst å komme igang.. sukk!
Satser på at ting ordner seg.
Anneliklem :)