20. jan. 2013

Påskeplaner ?

Brrrr,her fyres det i peisen........med det resultat,at man blir litt salig,- og lat !! Noen sover,til og med........så da fikk jeg litt "voksen-tid".......heheeeee :) Og hva gjør man da......joda,da havner man ut i den store verden....på Pinterest,for litt påskeinspirasjon ! Jeg fant,jeg fant.....
Mmmmmm,som jeg gleder meg til løkblomstene kommer for fullt,i butikkene. Å fråtse i denslags,for og lage sine egne dekorasjoner....da er jeg i den syvende himmel ! Enda har ikke Plantasjen fått perleblomster........så da måtte jeg jo jakte videre,og fant lykken hos Mester Grønn !!! Takk for at dem har kommet til byen,sier jeg bare !! Og der var det puselabber,kirsebærgreiner ++++ !!! Og det beste av allt,de hadde tre for to......fali,fali....... :)
Må nok begi meg en tur i skogen,for å hente inn litt kvister,i tillegg.......må bare bli kvitt litt "speilhålke" først........her er direkte livsfarlig og gå,utendørs ! Nei til brukne lårhalser.........!!! Ikke vårfeeling,akkurat..........men i drømmene,vet dere..........!
Har dere begynt å tenke på dekor,til påske..? Jeg har.......som vanlig !! Jeg lever,tradisjonen tro,litt på forskudd.....og har laget meg noen maler,både til påskeegg, påskeharer,påskevimpler og annet småtteri !
Herlige bilder,ikke sant ? Blir helt varm om hjertet,jeg ! Og dette er nok de nydeligste primulaene,bare elsker den fargekombinasjonen !
 
 Og med dem,ønsker jeg deg en ny,fin uke :)
 

2 kommentarer:

Skogland sa...

Takk for herlig vår-inspirasjon! Ingen planer for påsken ennå her, men kjenner jeg er lei vinter & sykdom...og klar for VÅR!!!

Klem fra Fru K

63 grader nord sa...

Å hvor jeg plutselig lengter mot vår!!! Her er det 15 minus i dag!Ikke mye vår nei.

Elsker Pinterest! Når jeg først roter meg inn der, forsvinner tiden fort. Er så mye flott inspirsjon.

Takk for fin vårinspirasjon!