3. feb. 2013

Et lite kaketips......

 
 
Bildene taler vel sitt tydelige,- og fristende språk.....og kommer fra :
Jeg bare kjenner hvordan det vibrerer i bake-genene.....!!!! Gjør du....? Om du har en heller guffen søndag,kan nok noen av disse oppskriftene,redde dagen.......hihiiii :) Selv tror jeg,jeg må vurdere å ha hengelås på både sukkerposer og smørpakker,....for nå er sommer-yndlingsbuksen hengt frem,til skrekk og advarsel !!!! Og ikke nok med det...en liste er kommet opp på kjøleskapsdøren......allt som puttes i munnen,skal stå på den,så kan man skjemmes og gremmes,om det blir trangt i kolonnene..... Og hvem er kontrolløren,tror dere......??? Ja,helt riktig,det er HAN !!! Mobbingen sitter løst,om dagen......!!  
 
 Kos deg,og ha en fin søndag,med eller uten sukker....og smør :)

4 kommentarer:

Rosehagen sa...

Farlige bilder;) Kjenner at kjeksene jeg bakte på formiddagen ikke holde mål NÅ!!
Nå må jeg passe meg!!
Stekovnen er varm allerede, hihi;))

Søndagsklem fra Ann-M.

farmor sa...

Slike bilder skulle ikke vært lov å publisere;). Dette så bare SÅÅÅÅ deilig ut! Dette må sjekkes nærmere. Takk for tipset. Farmor

Min stil sa...

.... nynner på: -Det er lov å la seg friste ;)

Hos Jorunn sa...

Namnamnam...dette var noe for meg, Mona..herregud dette så godt ut!
Klem