14. mars 2013

Nye funn :) :) :)

     Ja,innimellom påskepynt og andre gjøremål,så er det viktig å holde på tradisjonene.........nemlig loppis ! Og igår hadde jeg jammen litt flaks,jeg kom ikke tomhendt hjem,skjønner du ! Disse to koppene fanget falkeblikket,opp............


   De minner meg om noen vi hadde da jeg var lita,bare at dem var i plast................
  Og det var ikke disse ! Stavanger Flint,til og med..............det er jo snadder i mine interiør-øyne !!
                     Er så glad i kremhvitt.........................nå står de så pent i hyllen,atte ! Men det stopper ikke der,serru.............
                  Da denne kom til syne,ble jeg jo helt hyper...........syns du det er rart ? Det syns iallefall rørleggeren........!!!! Han så bare rart på meg........MENER DU DET ?? SKAL DU VIRKELIG HA DEN ?  JA !!!!!!!!! Ja,du ser vel det,jeg har jo Ivo Caprino-øyne,så det holder..........!!!!! Den er jo et VARP !!!!! Akkurat hva jeg trenger,over bordet !!!!!!
               Den er ganske stor,og kommer til å passe PERFECT !!!!!
 Og enda er det mer........en stor bolle,også fra Stavanger Flint !!!!! LYKKE !!!!
 Øsen var det "han andre" som fant.........han som er SÅ POSITIV til lamper.........hihiiii......
                    Jeg syns virkelig jeg var superheldig !!!!!!!!!!!!!!!
                                 Ser meg ikke mett..........................
                            Litt småforelsket,kan man si.......... :)
  Apotekerglass,bolle,kopper,en heklet duk,en stor,hvit "fin-duk",og en lampe.............altså en god fangst !!!
                                   Så nå er allt vasket,og har funnet sin nye plass,bortsett fra lampen........spørs bare om jeg kan tørre å spørre om lov til å henge den opp......ønsk meg gjerne lykke til :)

                                                      Nå blir det pannekaker og tomatsuppe...........da blir HAN,iallefall litt glad......... :)        

                                                 Kos deg,så lenge !!!!!

2 kommentarer:

Turid sa...

Du e no artig - så trivelig å lese , entusiasmen lyser i mellom linjene . At du har funnet skatter er ikke tvil om , æ har nesten maken bolle , rettere i kanten , kanskje litt høyere , gammel og kvit -som æ sei.
Kos dæ me skattan , snart e helga der igjen!

Ruths datter sa...

Artig lesning. Ikke rart at du ble glad da. Dette er jo snadder for ei som er på jakt.
Klemz