15. jan. 2016

Nytt år,- og nytt hjem......?

               Er det bra med dere,i det nye året ? Håper det :)  Kalde dager i nord,men det er jo fint da.......og veldig uvant,med kulde så lenge ! Nå som solen er på tur tilbake,har vi jo i tillegg et nydelig lys..så jeg håper på en fin tur snart,med fotoapparatet som turvenn ! 
    Ikke så mye nytt å spennende og vise,av interiør,som dere skjønner.......ikke noe hus/leilighet er enda dukket opp,men nå krysser vi allt vi har........er så lei av finn.no,- og visninger,-budrunder "uten fornuft",at jeg gremmes.......når man møter 59 andre par(på en av visningene vi var på),som er ute i samme ærend,- ja da skjønner man jo at markedet er brennhett !!! Og det aktuelle huset var ingen perle,kan jeg love................. !! Men et stort potensiale,derimot...........
 Nå i februar er det ett år,siden vi begynte jakten.........godt man ikke visste,hva man gikk til !!!! Skal god helse til,for å takle opp-og nedturer,altså.......er det ikke det ene,så er det det andre...reneste eventyret,kan man faktisk si ! Men det nytter jo lite å gi opp,- så man får bare sette seg selv i vente-modus....mens man bor i en nesten tom stue.....blir spennende når eskene skal tømmes !!! Har vel glemt 50 % av hva man har,tenker jeg........
 Jaja,det går seg vel til,etterhvert.........men jeg er så innmari dårlig på sånn venting...... ;) Jeg har jo tross allt en hel "hage",-som skal flyttes på.......så da nytter det jo ikke å havne i tredje etage,i en blokk....................!! Godt mulig man på ha et garagesalg,før man kommer seg inn et sted,for når man er godt voksen,så har man jammen ta meg litt å flytte på......og fylle stuen med !!!!! Minimalisten........finnes nok ikke her i huset :) Tiden vil vise !! 

                              Inntil noe spennende dukker opp,får jeg bare flytte rundt på disse tingene på bildene,for det er ikke flust med ting og tang,i hyller og skap....... Pappa sa det så fint,da han kom hit og så nedpakkingen min......... : Nå var det jammen RYDDIG her..................såpass,ja !!! Takk for den :) Betyr vel utvilsomt at jeg har litt vel mye,av både dette og hint !!!!

                                Kos dere så lenge !!! Og god helg :)

3 kommentarer:

Brunt sukker sa...

uff håper det snart ordner seg
veldig dårlig på venting jeg også
ti hi kommentaren til pappan din
er sånn jeg kjenner meg gjen i:)
vi koser oss meg ting og tang sant vell
ønsker deg god helg og lykke til
klem Eli:)

Photo-Me-Life sa...

Heisann, du de amplene, her kan du få kjøpt de, de er knallfine!

https://www.glassoginterior.no/catalogsearch/result/?q=ampel

Gry sa...

Så dumt at ikke dere har funnet noe ennå!!
Det hadde vært fint om dere flyttet til Valnesfjord,
så kunne du blitt med i lauget vårt.
Lykke til med videre leting, det dokker nok opp noe,
som har vært verd å vente på, skal du se!
Ønsker deg fine februardager!
Klem fra Gry :)