15. mars 2016

Litt hjemmelagd påskepynt..............

                            Det sages,beises,klippes og limes,ved kjøkkenbordet........litt påskepynt i gammel stil,har jeg lagd. Er svak for den,vet dere.................så her kommer en liten smakebit. Har ikke så spennende kulisser å ta bilder i,ettersom det meste av tingene ligger nedpakket,men,men.......det får gå ;)

  Husker sånne papirbilder,de hadde sikkert et annet navn......var jo ikke trelister på dem,men mere sånne plansjer,til jul og påske.......de var så koselige,syns jeg. Men finner ikke så ofte sånne,nå til dags.......så derfor lagde jeg noen selv,har lagd mange forskjellige motiver. Lette og lage,er dem også.

 Det syns sikkert at jeg liker fugler....... :)

                          Pynter ikke mye til påske,men pleier å lage meg en krans til døra,det har jeg ikke gjort i år. Har derimot tatt og satt masse bjørkekvister i vaser og gamle flasker,noen inne,-og noen ute.......

   I dag har jeg kost meg på verandaen,pakket ut alle trær og busker,som jeg har hatt innpakket i fleece-pledd,hele vinteren(jada,du leste riktig :) ) Husker ikke hvor jeg snappet opp det trikset,men det funker faktisk veldig godt !!! Og vårtegn nr 1,er tjelden som skriker i fjæra.....den sang for meg,hele tiden da jeg holdt på........noe så herlig !!! Det både blåste,og regnet,men pyttsann........vår er vår !!! Håper det er vårfornemmelse hos dere også !!!!

                                       For det er rene vitaminpillen,nemlig ♥