15. juni 2007

God helg :)

Er bare innom for å ønske dere alle en god helg......har fått besøk,og kommer nok ikke til å være så mye på bloggen før søndags kveld,da lover jeg og svare på kommentarene på forrige innlegg :) Tusen takk iallefall,for fine ord,dere er jo så snille alle sammen !!

Kan jo røpe at vi lagde en hylle til uteplassen,av noen rekved-emner,litt røff ble den ......og det var meningen også,skal finne noen kroker imorgen,fredag.....ooooops...jeg må vel komme meg i seng,alle andre sover jo nå,her i huset..... ! Men finner jeg disse rette krokene,kommer det nok et bilde ganske snart,ble veldig fornøyd med hylla :) Bildet over er litt av uteplassen vår.......men ferdig er den ikke.....frister ikke å holde på i styrtregn...........

12 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Vacker bild du har lagt in. Ha en god helg du också.
Kramar Eva Agnes

elin1976 sa...

Så koselig dere har det.
Håper du legger ut bilder slik vi får se. Ha en fin fredag:O)

Anonym sa...

Åååå - gleder meg sånn til å se hva dere har laget av rekveden ! Skal følge med ;o) Ha en fortsatt fin helg der oppe i nord.

Interiørhuset sa...

for ett nydelig bilde,den lykten var rålekker=)
Du får kose deg i helgen sammen med din familie og ditt besøk=)

Kreoline sa...

Så utrolig trist det var med den lille gutten, føler virkelig med og vet hvordan denne familien har det.
Nydelig bilde, et bilde til inspirasjon.
Ha en fin helg du også, kos deg med gjester, klem fra meg.

JULIEK sa...

Ha selv en god helg. For ett nydelig bilde : )

Hulda sa...

Så nydelig bilde av lysene, lykta og graniumen i kasserollen. :) Høres ut som den hylla av rekveden ble virkelig fin! Blir artig å se den. Jeg laget en knagg av rekved, den henger ute på terrassen. Har hengende et skilt og et glass med blomster på den. Har regna masse her også de siste dagene, huff, ja.

Hulda sa...

ups! Min feil, det er jo roser du har i kasserollen!! :=)

Anonym sa...

Så koselig bilde, kaserolle som blomsterpotte - kjempeflott...

Vil bare ønske deg en riktig GOD SOMMER...

Norah sa...

Ville bare ønsker deg god sommer :-)

Ferien min begynner på tirsdags ettermiddag - og jeg gleder meg sinnsykt mye. Skal bli så herlig med noen fridager og sammen med nær familie. Masse sol (har bestilt - hihi) og bading, god mat og drikke.

Hade bra så lenge og god sommerklem fra meg til deg...

MODERN COUNTRY sa...

Bildet av den vakre lykten er jo bare kjempenydelig! Skal bli moro a se den nye hylla di :) Har noen planer jeg og, men de far jeg vente med til etter ferien :(
Ha en fortsatt fin kveld og sova godt i natt, klem :)

Bestefars Verksted. sa...

Eva Agnes : Tusen takk :)

Elin1976 : Takk for det,bilder kommer,men jeg blir liksom aldri ferdig..... :)

Sanna : Så koselig at du gleder deg til å se,den er veldig lett å lage.....ha en fin uke :)

Interiørhuset : Takk ! Lykten er fra JYSK,to stykker for 249......billig og bra ! Den er stor,så inni har jeg et lys og en eføy ! Har kost meg skikkelig i helgen,vært på Kjerringøy !

Kreoline : Takk,takk. Ja verden er urettferdig.....og det vet jo du allt om,man blir bare helt tom,når man får sånne ting nært innpå seg. Plutselig forstår man at det vanlige hverdagslivet er fullt av gleder,man ser det bare ikke så godt før man har opplevd alternativet....desverre. Ha en god uke :)

Julie k : Takk,takk - ha en fin uke :)

Hulda : Takk for det,kasserollen er fra loppis,og rosene er allerede borte......er ikke flink med roser,de visner bare,vet ikke helt hva jeg gjør galt. Så nå bor en geranium oppi !! Jeg leter enda etter knagger til rekved-hylla,må jo ha dem på før jeg kan vise den frem....hehe..,har også et emne som egner seg til en sånn som du har lagd,så vi får se.....ha en fin uke :)

Mita's hjørne : Takk,takk,vet ikke helt om naboene mine er enige,men,men.....de bare ser på den,men ingen kommentar....men det gjør ingen verdens ting !! Jeg liker den som blomsterpotte,det så jeg med en gang jeg kjøpte den på loppis.....GOD SOMMER til deg også :)

Norah : God sommer til deg også,ønsker deg en super ferie !!! Nyt shoppingen.......Og takk for sommerklemmen :)

Moderncountry : Takk for det,ja jeg liker lykten veldig godt ! Og bildene av hyllen kommer snart....har også flere planer,men nå er det så mange malingsoppdrag at jeg må nok prioritere litt maling.....plutselig er det ferie,og da må allt være ferdig. Kos deg,og ha en fin uke :)