18. juni 2007

Litt nytelse.........

Der var helgen atter over.....og den har ikke vært varm,isende vind og utallige regnbyger har besøkt oss......men vi har da vært aktive ! En tur til Kjerringøy,litt shopping,fisketur i Saltstraumen er noe av programmet !



Jeg er helt "hekta" på uteplasser for tiden,så noen inspirasjonsbilder må jeg dele med dere ! Drømmer jo om hvite tremøbler ute,men de blå plastmøblene vi har er veldig praktiske,og lette og stable vekk når sesongen er over......men pene,nei........disse derimot.....!




Fin denne kurven ? Og dekorativ på bordet !


Utrolig hvor mye pent man kan henge på veggen........når man har veggplass !!! Her i huset er det derimot mangelvare......lurer litt på hvorfor.....hehe...!



Pynte fine bord er jo også innmari koselig,og med disse er stemningen satt ! Fine markblomster i en vase er også et must !



Og disse småvasene er da søte.....vil haaaaaa !




Og dette er vel det nærmeste man kommer en krone......søte er de iallefall,står på ønskelisten min......





Og denne boksen er da fin ?






Stor og praktisk ! Og fremfor allt,fin og dekorere på........man får helt plutselig bruk for så mange ting inne på disse fristende nett-butikkene.....noen som kjenner seg igjen....?
Nei,nå må jeg vel tilbake til virkeligheten.....og malesakene,har tre postkasser som må være ferdige så snart som overhodet mulig,og da er det selvdisiplinen blir satt på prøve........jeg jobber nok best under press.........! Og med isende vind ute,er det greit.......... :) Håper det er bra med dere alle,og ønsker dere en fin uke,og aller helst sol og varme :) Kos dere !
















3 kommentarer:

Pulsatilla sa...

Åh, deilige bilder du viser i dag! Den uteplassen er virkleig drømmen. Jeg har fortsatt triste plaststoler i drivhuset :-( - Men plutselig en dag finner jeg de perfekte møblene...

Og du, den lille kronen du ønsker deg? På tilbud I Gros Hage denne uka! :-) (håper det er Ok med litt reklame...)

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka otroligt vackra saker du har hittat! Vilken ljuvlig uteplats! Och den boxen med rosor, kronorna att ha ljus på och all Fil de feer!! Jag vill också ha alltihopa!! Mari.

Interiørhuset sa...

det var mange flotte ting på de nydelige bildene=)
Jeg kjenner meg virkelig igjen,det er så masse som frister når man ser de i sine miljø....var en del ting der som gjerne kunne ha fått kommet hjem til meg=)