8. aug. 2007

Litt mere shopping....

Her kommer litt mere go`biter,som har blitt med meg hjem,i det siste.... Tja,hva heter disse da, "blomster-støtte".......? Iallefall kjøpte jeg to sånne,her i Bodø,før vi dro på ferie. Syntes de var så søte,og billige var de også,29.- pr stk. Hadde ingen slyngplante,men denne får duge så lenge......hadde faktisk en eføy oppi først,men da så man jo ikke den fine dekoren.........hihi...rar ? Jada,jeg har fått den diagnosen før,jeg.......



På RUSTA,på Norby-senteret,fant jeg dette........har mange ganger sett så mye fint på bloggene deres,fra denne butikken....og misunnt dere en smule.......men hyllene var veldig tomme,kansje noen av dere allerede hadde vært innom....hehe.... :) Grønnfarven er litt lysese enn på bildet,men fine var de......og nå er de pakket ned,har ikke plass......kremt....men en vakker dag.....!!


I Drammen oppdaget jeg plutselig INDISKA,tror dere jeg klarte å gå forbi,da........??? Nix........



I Asker,hos Hansen & Dysvik,fallt jeg helt for disse......de kommer til å passe perfekt i min fremtidige kjøkkensofa........betalte ca 250.- for alle !! Et scoop.........såå fornøyd :)


Åhlens er også en favoritt,og denne lampa har jeg jaktet lenge på ! Et veldig dårlig bilde,forresten.... ! Allt dette var det tilbud på,og glassene var jo såååå søte......så de ble også med ! Og telysene........




På Sia,på Norby-senteret,fant jeg disse.....tror ikke jeg tør å telle lysestaker,her i heimen.......godt man ikke er blitt utfordret til å vise lysestake-samlingen sin,her på bloggen !!





Og på INDISKA i Oslo var det salg........"kjøp nå-bli lurt" pleier min pappa og si...... Men de var jo så fine,og et etage-fat har lenge stått på ønskelista mi,betalte 49.-






Disse har jeg sett på nettet før,og hatt veldig lyst på,så da de dukket opp,ble valget lett.......masse spennende,som helt sikkert kommer til å bli prioritert neste sommer......de tre til høyre,fant jeg på loppis,i Brunflo,og den andre i Vilhelmina. Nydelige bøker !!
Det ble en liten visning......nå er det atter maling,og ute er det syyykt varmt,har sovet så dårlig inatt, ikke et vindpust.........vinduer og dører oppe,virker som Nord-Norge er snudd helt på hodet,jeg kan ikke huske makan til sommer,i hele mitt lange liv.........til og med pusi og kompisen hennes,ligger helt flate......tror musa kunne spasert rett foran dem,de gidder ikke røre seg for litt mat,engang !! Men godt er det..........håper det er like flott hos dere........................... :) ~klem~







3 kommentarer:

Interiørhuset sa...

ojojoj så masse nydelige ting,jeg likte veldiggodt de for å henge blomstene opp på veggen...de var bare sååå lekre. Jeg vet heller ikke hvor mange lysestaker jeg har,men det er mange....alikevel er det noe av det første jeg kjøper..hihi

Anonym sa...

Så masse flott du har fått handlet... den "hårbøylen" til blomster var jo bare helt knall... må ut og se etter noe slikt jeg også... skummelt med alt det fine en ser på andre blogger gitt, det blir en del MÅ ha ja... har shoopa en del på nattetid i det siste - nettbutikker... kontoen er helt vakum den stakkar...

Ha en flott kveld...

FO - 2 sa...

Skjønne ting.
Heldige du. ;)
Blomster støtten er flott.
Slike hengepotter i hvitt skulle jeg gjerne hatt....
Glassene er søte og alle lysestakene da....
Nydelig! :)
Kos deg videre i det fine været.
Det er deg vel unt.
Her skinner solen også i dag.
men, det er ikke så varmt da.
18 grader.
Fint klestørke vær.... ;)
God dag til deg.