8. nov. 2007

Det snør,det snør.....tiddelibom.....

Ja,idag er det skikkelig julekort-stemning her,allt er hvitt og fint.......synes jeg,da.....! Liker snø,bare den får ligge stille......

Var ikke disse viftene søte ? Kom over dem på finn inatt.....til 150 kr stykket,måtte bare vise dere dem !

Fine til å dekorere med..........

Så litt "herskapelige" interiørbilder.........


Tenk og kunne kokkelere her.......! Lyst og fint......



Her lukter det penger.......hihi.....ganske fjærnt fra min pengebok,men morsomt å se likevel........




Synes det var så søtt med hyllen på veggen,deler den opp på en dekorativ måte....lunt og koselig..





Vårt interiør sier vel mye om hvem vi er,og her mener jeg og "lese" at det bor en farverik person....?






Fint kjøkken,men det bordet var definitivt ikke min kategori.......passer i Hellas,men ikke i Bodø....haha... :) Og stolene var nok også litt vel fine på et kjøkken,så jeg heller nok mer mot det landlige......







Men resten tar jeg.....
Ellers har jeg hatt malepause,har laget litt julepynt,tok bilder igårkveld,så dere skulle få se.......men de ble ikke bra.......så ut som jeg hadde tatt dem i 220 km i timen........så jeg får prøve på nytt nå ! Kos dere så lenge,kommer plutselig innom igjen........med en liten visning........








1 kommentar:

Hem och Lycka sa...

vilka vackra hem! jag vill också ha snöööö... ;-) kram