27. jan. 2008

Fristelser helt i min smak.....

Fant så mye lekkert hos Caroline Zoob,så dere må bare få se litt...!




































Mmmmm,nesten så jeg henter ned julepynten,og legger den i en gammel,hvit trekasse.....syns det var helt nydelig ,dette bildet ! Kan jo ta deg en tur innom,om det frister http://www.caroline-zoob.co.uk

Ja,her i Bodø,har vi omsider fått full vinter ! Har måkt snø i to dager nå,men det er første gang siden ifjor vinter,så vi bør vel ikke klage. Lyst og fint er det jo også,men når man er innstillt på vår,blir det jo heeeelt feil :) Nå har pellis-frøene mine spiret,og jeg har måttet sette dem kaldt,og lyst,ellers får dem jo kroppsform som en spagetti....... !! Man lærer av sine feil.....syns jo nesten synd i dem,som må stå i det iskalde rommet,men det er jo da de blir kraftige og fine. Håper det har vært en fin helg for dere alle,og at dere har samlet krefter til en ny uke ! Har fått med meg at storm og uvær har hærjet,og slengt om seg,med både vann og snø.....i mengder !! Håper det har roet seg,og at dere kan ha en fin søndagskveld ;)


11 kommentarer:

Hulda sa...

Har også nylig vært innom den butikken. Falt for det kremhvite porselenet og muggene. Virkelig herlige ting.

A Seaside House sa...

Myyye fint ja, må inn å se litt på den siden! Enig i at det blir helt feil med snø når en liksom har bestemt seg for at nå er det snart vår:) Du må ha en riktig fin søndagskveld selv også:)

A Seaside House sa...

glemte visst halvparten av kommentaren isted ja...Det hadde vært gøy å sett bildet i "maleriform", så nå får jeg bare vente i spenning og se om det plutselig ligger på bloggen din:) Jeg har drevet og malt litt aquarell tidligere, så når jeg fant bloggen din så fikk jeg lyst å prøve meg med litt maling igjen, synes du har veldig vakre bilder, med flotte farger!! Men jeg er litt treg å komme igang, og nå har det blitt flere år siden sist jeg hadde malerutstyret fremme...

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei Mona

det bordet på innlegget under er bare sååååå nydelig! Heldig med det du ja!

Så kjipt med snø. Her var det nesten vårlig i dag ....men nå har jo vi hatt et helt vanvittig vær lenge ;O)
Kos deg , klem !

Ps flott inspirasjon

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Helig uke til deg også vennen!

FO - 2 sa...

Mye lekkert å hvile øynene på her. :)
Man lærer av sine feil ja. Spirene dine har det nok bra, der de står nå. ;)
Fin fin uke til deg i snøen! :)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Gurimalla, her var det kommet mange fine skilt og herlige bilder siden sist jeg var på besøk! Er uten internett for tiden..håper å få forbindelse i løpet av fredagen ,heia canal digital!!Har kjøpt frø , blå valmuesøster som må plantes nå, håper å lykkes, men den er litt vanskelig å få til!
ha en nydelig uke!
Klem fra Lisbeth

Lena sa...

Her ser man at julepynt godt kan ligge fremme! Nydelig...hvitt og sølv er såå fint sammen:)
Den butikken er vel verdt et besøk!!
Ha en fin dag:)

☆Therese sa...

Det var mye fint på de bildene, blir vist nødt til å ta en ekstra titt :-)
Så dere har fått snø, det blir jo lyst og fint som du sier, men jeg hadde nok blitt slitt skuffet om snøen hadde kommet hit nå ja.
Ute skinner solen og jeg har sikkelig vårfornemmelse.
Ha en superfin uke.

Tee of Vinnord Cottage sa...

ååå lekkert lekkert lekkert!!! Denne butikken har jeg ikke vært innom før. Huff...sikler etter en del av disse tingene ja!!!

Tea Kristin sa...

Jeg har forelset meg i fuglene - kjempenydelige!!! :)