5. mars 2008

Litt snadder for øyet.....

Ikke så mye spennende å vise på hjemmefronten,men noen lekre "oppsamlede" bilder kan dere jo få servert :) Har planer om å lage en slik benk (bildet over),fant en skikkelig fin og værbitt lang,kraftig plank,i fjæra ifjor......og da var det rett hjem etter saga,og tilbake for å utføre litt behandling,så den gikk inn i bilen.....

Mmmmm,her kunne jeg sittet med te-koppen ( og et interiørblad) i mange timer....og du kunne kommet innom og holdt meg med selskap,om du vil.....

Sjarmerende detaljer.......


Selv fiskebollene i hvit saus,hadde smakt himmelsk på disse tallerkenene.......det er jeg helt overbevist om !!! NYDELIGE,ikke sant ?!



Det er nå bra stilfullt,og dekke i hvitt ? Dette minte meg om jul,men det er jo ikke det. Bare uendelig fint,satt leeenge og zoomet inn detaljer,her.........du også ?





Tapeten var bare rå......,syns igrunnen allt var fint,jeg.......!! Alle bildene er fra http://www.timyoung.uk.com/
Det var dagens tekst.......her males og males,pakkes og lakkes.....og idag våknet vi til KNALLBLÅ himmel,og SOL !!!! Herlig !!!! Høre at solen tiner all snøen på taket,drypp,drypp......og fuglene kvittrer......finnes det vakrere lyd ????? Men nå er det grått,og snart vått......kos dere da,skal prøve å la penslene tørke ikveld,og besøke noen av dere :)

6 kommentarer:

Broarne sa...

OJOJOJ så vackra bilder.
Annmarie

Tea Kristin sa...

Oooo... Superfine bilder!! :) Og fiskeboller i hvit saus er godt uansett!! :D

Anne-Berit sa...

Mye fint der ja,skulle hatt ei riktig tjukk pengbok og flere stuer eller rom å pynte i.Ha en super torsdag:o)

Grip dagen sa...

Du er enda ikke tom for maling, nei? Blir det noe sying på deg snart?
Jeg ble med deg på drømmerunden din idag. Mange vakre interiørbilder.
Vi fikk også en masse med snø idag. Da trenger jeg å drømme meg litt bort.
Jeg har vært i vår-modus siden jul, og føler ikke noe behov for snø nå!
Kos deg videre.
Marit

MODERN COUNTRY sa...

Oj, jeg la igjen kommentar på feil sted jeg. Den ligger under forrige post. Klemmer!

Tonje sa...

wow dær var det mange vakre bilder og detaljer som jeg skal legge meg på minne du...rett og slett vakkert!

Nydelig banner du har lagd deg også=)