16. juni 2008

Frustrasjon i flott natur..........

Ja,da var det sannerlig mandag igjen !! Her har det vært en solfyllt helg,med loppis,grilling og FRUSTRASJON........... !!!!

Disse bildene tok jeg kl 3,natt til lørdag......etter at jeg hadde ødelagt to ting,som jeg hadde bestilling på.....! På siste lakkstrøk,skjedde det en kjemisk reaksjon med maling og lakk ,allt bare kokte sammen til en grøt............og jeg aner ikke hvorfor,det har nemlig skjedd flere ganger.


Og dette var to ting med titusen detaljer på..........som kundene ventet veldig på,og de visste at det var ferdigmalt........!! Og kort sagt så var ikke denne damen god å ha i hus........... !!! Så å legge seg for og sove,kunne jeg bare glemme......men en tur i fjæra,hjelper mot absolutt allt....selv klokken tre på natten ........

Fint når sola kommer over åskammen.... og farver steinene grønne...........,mot et blått hav.....

Hva skjuler seg der fremme,et sted.......


Fredfullt og vakkert........ikke mye som hindrer den vakre utsikten vi har i Nattmålsheia !


Ser du trollet,som sitter ute og nyter den samme utsikten,som meg...?


Et hjerte av stein.........har ikke rørleggeren !! Han tok meg nemlig med på Plantasjen,som et plaster på såret.......skal si han vet hva som får en i godt humør : ) Enda har jeg ikke begynt å reparere på disse tingene,vil spy bare ved tanken........ !! Må nok mote meg kraftig opp,iløpet av kvelden.........og imorgen skal dere få se det siste loppefunnet og ting fra Fretex ......... Ha en flott uke da :)

2 kommentarer:

Berit T sa...

ÅÅÅ du for noen nydelige naturbilder, nå fikk jeg lyst å male....
Er det lov å "låne" det en bildet til bruk senere?

Så dumt at du fikk ødelagt arbeidene dine, irriterende! Men det er vel når det blir brukt vannbasert og oljebasert, så er det ikke alltid de er venner.

Men det var da et fint hjerte du fikk i trøst da...

Håper du er kommet over frustasjonen og er i fullt arbeid igjen.
Ha en fin kveld. Klem.

Berit T sa...

Hei igjen, da takker jeg og "låner" det første, og viser når resultater er der...

Så irriterende med lekkasje da, og iallefall når det er hos naboen det skjer, uansett forresten!!!!

Håper du får ei goe natt, (noe jeg ikke tror)
Klem.