30. sep. 2008

Vissvass og fjas,del to........ :)

Heisann folkens.... ! Takk for alle fine ord dere har lagt igjen,angående den anonyme kommentaren jeg fikk....som dere ser,så hjalp det ikke å kritisere meg,jeg kjører på.....i samme stil...!



Stil og stil,fru Blom.........her er det ikke mye hjemmekoselig,for tiden,nei ! Vi lever i esker,og går som i en labyrint,uansett hvor vi skal......må vel snart sette opp skilt....ta til høyre i neste kryss,blindvei,vikeplikt ...osv..... Tenk å fått ut allt dette,så man fikk plass til å pakke det resterende.......det var nå man skulle hatt et lager !!Hadde glatt passet inn i KAOSKONTROLL,med Hilde Hummelvoll.......! Helt pyton,å bo oppi dette rotet,og ikke vite hvor man skal ta veien....skal jammen være glad,den dagen vi finner noe som vi har lyst å flytte inn i.... !! For det er nemlig ikke lett å finne.........



Og så må jeg vel oppklare en sak......jeg har aldri 14 esker med julepynt,oppe på en gang......ærru gær'n.....! Disse 14 eskene inneholdt MYE gammelt skrot,som jeg aldri kom til å ta frem igjen...jeg har vel hatt samlemani siden 06.12.69,iallefall nesten.......!! Og når man aldri kaster noe,av bare dårlig samvittighet,ja da blir det jo litt ,etter ca 40 år...?! Men det var før.........nå har jeg skjerpet meg grundig !! Og grunnen til at julepynten kom så tidlig frem,er selvsagt flyttingen,ser nemlig at noen tror jeg pleier å gjøre dette hvert år.....men det er altså ikke tilfelle,jeg er alltids glad i julen,men allt med måte !
Nei,ha en flott tirsdag,det er vel på tide å finne Jon Blund.......bare jeg ikke har pakket han ned......hihiiiii :) kansje han ligger i krysset,borte ved kjøkkenet,eller i rundkjøringen,utenfor badet.........natta da :)

3 kommentarer:

tinemor sa...

Pakkekaos....
Syns du er flikt jeg, for å pakke alt man har tar sin tid, og styrke!
Vi har flyttet noen ganger, så vet alt om det ;-)
Stor klem

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Men det blir nok bra skal du se... er sånn å flytte - pakkenelikker over alt...har erfaring i bøtter og spann, flytta hit for 14 år siden, å fortsatt står det esker som ikke er pakket opp - helt innerst på kottet... å der skal de også få stå...
De sandkakeformene med bilder inni var jo bare sååå nydelige...

Ha en koselig dag og uke...

Berit T sa...

ÅÅÅÅ dån så FLOTT skilt!!!!!

Du... slik ser det ut hos meg også hjemme for tiden! Men jeg skal ikke flytte, men pusser opp!!! Stadig på leit etter noe, i dag tror jeg at jeg var lette etter lakk-kosten en halv time, for jeg hadde lagt den fra meg da telefon ringde!!! Tror jeg er blitt litt ør av maling og lakkdunst!
Så nå har jeg tatt noen dager av og reist på hytta, men ikke uten noe å gjøre....
Skal male ferdig to store maleri og en kjøkkenskapdør med motiv som er bestilt. Heldigvis er det ikke mye igjen på de, men hjemme fann jeg ikke roen, for det var stadig noe som skulle, måtte, burde gjøres først.

Lykke til med videre pakking,
og en trøsteklem fra meg,
det blir nok snart kjekt å pakke opp i nye heimen!