11. feb. 2009

Lim og papir........


Ja,jeg er nok litt hektet på dette for tiden.......og ingenting slipper unna,selv kubbelysene får litt stæsj på seg ! Har lagd mange av disse,med diverse motiver på,allt fra roser til madonnaer. Og nå er en hel eske levert til butikken......så får vi se..... Trykker du på bildene,syns detaljene bedre :)
Gaveesker er også morsomt.......og uendelige muligheter,tau,blonde,bilder,noter,glansbilder osv......

Noen har jeg laget en liten lapp på,med Gratulerer. Under er det en liten limpute,slik at lappen kommer litt opp.......bare et lite prøveprosjekt. Sverter på alle kanter,og det tar jammen litt tid.......korset er av streng,med perler på.


Kansje til en valentinsgave........?



Bittesmå fyrstikkesker her,men har lagd mange store også,så bilder kommer nok....




Og rosebilder er også levert........hva er det med damer og roser ? For min egen del,kan jeg jo si at når man ikke får dem (hei rørlegger'n),så får man ha noen alternativer på lur,foreksempel på veggen...... Men jeg henger ikke opp disse,de er for MYE for meg......liker mindre farger,som dere nok vet. Disse er jo en kombinasjon av maling og decoupage,så jeg jakter bestandig på fine servietter....en liten mani :) Enda en..... :) Fælt så mye man avslører,med denne bloggingen.......
Kos deg,og takk for at du tittet innom meg :)

7 kommentarer:

Besta sa...

E må bare beundre kunstverkene dine. Du er fantastisk flink. Det ligger noe på bloggen min til deg. Den er vel fortjent.

Hulda sa...

Så utrolig mye fint du har laga. Og så masse! Tar alltid sånn tid å lage mye av en ting, syns jeg. Falt for de eskene, spesielt. Passer jo ypperlig til valentines dag. Ja, det er jo på lørdag det. :) Er spent på om mannen husker det...

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

SÅ MYE FLOTT!!
Du er virkelig flink!
Koser meg masse når jeg besøker denne bloggen,(den første jeg oppdaget her i blogglandia)her blomstrer kreativiteten, og det liker jeg.Dessuten flotte bilder av nordnorsk natur!!
Ha en super dag!!

Christine Louise sa...

Så flink du er :) Kjempe nydelige ting du har laget :) Det blir nok solgt unna som varmt hvetebrød :)

Klem fra meg

Anne sa...

Så mye fint du har laget:) Ser du har fått dilla på papirhobby. Det har jeg også, men lager mest kort. Kanskje jeg skal prøve meg på lit andre ting og. ser kjekt ut:)
Du er kjempe flink! Ha en fin dag!

Maliva`s verden sa...

Wow,så mye fint du lager...falt spesielt for de boksene...Love it:O)Go`lille lørdag til deg fra Maliva

Frk Mille sa...

ååå så mye flott du lager. Likte spesielt godt fyrstikkeskene, kjekt å pynte opp de med noe som er fint og se på.

Ønsker deg en fin torsdag.