26. juli 2009

Herlige dager......

Heisann ! Måtte bare vise hvor fint vær vi har,her i nord.....storkoser oss,i maritimt miljø,som dere ser :) Masse turister setter preg på en liten øy....og da får man virkelig sommerfeeling !!! Bildene viser Steigen Sjøhus,og plassen dem ligger på ,Røssøya.

Og derfra ser man rett mot Engeløya.......og Napoleonsprofilen. Legger du ned bildet,mot høyre,ser du tydelig profilen til en mann,i fjellformasjonen.

Her kan man nyte naturen og miljøet rundt,mens man venter på og få servert baccalao....eller en deilig fiskesuppe...og en iskald pils,for dem som liker det.
Fiskehjeller hører også med......
Vakkert ?

Mange aktiviteter å ta seg til,for dem som føler seg trygge i vann.....
Misunte dem litt,der dem seilte avgårde,i stekende sol..... ! Nå skal jeg en tur i fjæra,her gjelder det å utnytte hvert minutt.........og selvsagt skal jeg plukke stein......bombe ! Kos dere,og ha ei ny,flott sommeruke :) Klem fra meg :)

14 kommentarer:

GundaM sa...

Javisst er det vakkert og tenk jeg har ikke vært så langt nord, burde skjemmes...

Godt å se at noen har flott vær da, fortsatt fin søndagskveld der oppe!

Mor Ingjerd sa...

Her var det mange bilder med gode minner fra turen nordover. Håper dere får noen fin dager.Hilse til mor og far.

Berit T sa...

Ja dette var flott, for en plass du bor på. Ønsker å få se disse plassene du viser i det virkelige, så en dag blir det nok, må bare litt planlegging til.

Kos deg i sommerkvelden.

Gry sa...

Så flott du har det!
Fortsett og kos deg!
Klem Gry : )

Hulda sa...

Så fine bilder nordfra. Ja, vi har det virkelig topp her nå. :) Er selv nettopp kommet heim fra en herlig hyttetur.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Så kjekt at dokker har fått finværet nio. Her har det vært overskyet og regn. Men vi får ta imot det vi får. Nydelige bilder fra hjemstedet ditt!!

Hilsen fra landet sa...

Det ser utrolig ut, litt som i Himmelblå? Er det i nærheten kanskje? Og jeg som ikke har vært nord for Trondheim da... :kremt:

Hjerterom sa...

Hei :)
Så utrolig koselig det er der!!
Kunne ha tenkt meg en tur nordover en gang jeg også :)

Men du,i dag fikk jeg pakken,den er bare så NYDELIG!!!
Glad den meny tavlen blir min å :))))
Å de lekkre kortene jeg fikk da,tusen tusen takk.
Så flink du er....

Kos deg masse,så høres vi :)

Klem Siw

Velkommen til min kreative verden sa...

Ja dette var flott. Vakkert sted.

Fin blogg. Jeg liker godt skiltene dine med skrift: )

Tina sa...

Håper dagene fremover blir like fine, her så det vakkert ut du, hadde en plan om å dra nordover vi også men ikke denne ferien heller. Kos deg videre, klæm fra Tina

Sanna sa...

Ja Norge er nå enda det vakreste.... Spesielt når man opplever det i strålende sol slik som du fikk. Takk for flotte og fristende bilder ;o)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Flotte bilder!
Kos deg og nyt sommerdager og kvelder i go`været i nord!
Klem:)

sylysten sa...

Ja, dere har det fint nordpå, spesielt når ruskeværet glimrer med sitt fravær;o)
Veldig koselig blogg du har, kommer gjerne innom en annen gang;o)

Linda;o)

Irén sa...

Nydelig fin plass, og for en fantastisk flott natur! En ferietur nordover står absolutt høyt på ønskelisten :-)

Er så enig med deg når det gjelder alle de gamle tingene i sink. De tar seg kjempeflott ut med blomster oppi! Har noen melkespann som skal få pyntet seg til neste sommer.

Men at min kjære satte i gang og pyntet med en gammel treplog i hagen - nei det hadde jeg aldri trodd. Har nettopp blogget om det :-)

Ha en fin søndag, og nyyyt været! Misunner dere kansje bittelitt det fine været ja ;-)