13. juli 2009

Utfordring fra Gry.....

Heisann ! Ja,da var helgen over, gitt......og den har vært varm.....ikke helt dagligdags at temperaturen ligger på 18 grader,klokka ett på natta ! Så her sitter jeg og blogger,med dørene oppe,og blafrende gardiner....herlig ! Og siden Gry (Englekyss) har utfordret meg,kommer det herved noen fakta......midt i natten !
*********************************
Fire ting jeg har gjort idag : 1, Lagd salat til grillmaten,for å få litt bedre samvittighet (ang.kostholdet).....2,gravd i jord..........3,snakket med mamma på telefonen........4.bakt sjokoladekake..........oiiiiiii,hva hjalp det å lage salat.....????? Snakk om å møte seg selv i døra....... :)

Fire ting på min "to do"-liste : 1,Rydde på gjesterommet,som er vår bod (ser iallefall slik ut....).....2,få lakket en postkasse og sendt den til Stavanger........3,spekulert på, og tegnet ferdig neste snekre-prosjekt.........4,malt huset,når huseier dukker opp med malingen vi har ventet på i to måneder........!!!

Fire "guilty pleasures" : 1,bestandig flere prosjekt på gang,samtidig,og slikt blir det rot av.....2,er helt ekstrem på lakenskrekk..........nå på sommeren blir klokka både 4 og 5,før jeg endelig kommer meg i seng.....sitter gjerne ute,og bare nyter fuglelyder,og nydelig vær.............3,avhengig av isbiter......!!!..........selv om det er en sunn uvane,er det ikke behagelig å føle seg som en oppblåst ballong..............4,altfor glad i sjokolade !!!!!


Fire fakta om meg :1, En pingle i trafikken.......kjører bare når jeg må,og helst ikke da heller......! 2,telefonskrekk så det holder....når jeg hører om venninner som sitter to og tre timer,i strekk,- får jeg helt hetta !!...3,naiv med stor N,i alt for mange sammenhenger........4,blir ikke sint så veldig ofte,men skjer det,er man ikke i tvil........da SMELLER det så det både kan sees,og høres !! Eneste trøsten,er at det går rimelig raskt over........ :)
***************************


Ja,det var det..........ikke så spennende akkurat.....men man er jo som man er....... Ha en ny,fin sommer-uke,enten dere er på loppis i nabolandet,eller nyter dagene hjemme i egen hage :)
- Klem fra meg.

Ingen kommentarer: