9. aug. 2009

Høstkolleksjonen.....?

Idag regner det i nord.......og ettersom jeg egentlig skulle ut og male,måtte jeg finne andre alternativer......det ble husvask,-og mye tid ved pc'n ! En svensk nettbutikk ,med navnet MANDEL,har såååååå mye fint......se og nyt :)



- var det ikke mye snadder,her.....? Likte allt jeg,men når jeg ser hullete bukser,er det en tanke som slår meg........ Mona,er ikke du en smule for gammel,til å iføre deg disse.....?? Jeg hater å innrømme det,skjønner du,at jeg stadig oftere tar meg i sånne tanker......er du for gammel til det,eller til det.....eller det ?? Huff...........skal man ikke få gå i det man liker,liksom....bare fordi man snart er godt voksen.....? Men på den annen side,jeg reagerer jo selv,når jeg ser "krampedamer".........som altså betyr : damer med grått hår innerst,og svart ytterst.....hehheeee.....,hardt sminket,en kort topp.......fyyyyyy......og en jeans som hadde passet best på en 16-åring !!!! Det er jammen ikke mye pent.........! Hvor går grensen,om du skjønner....? Hva tenker unge jenter,når "gamle jenter" som meg,kommer i hullete bukser.........havner jeg da i "krampedame"-kategorien......? Ikke godt å si.......men en ting må jeg kunne ta på meg.........for å safe,liksom.......hihiiiiiii..........en kofte......se bare på disse to,fra INDISKA.....nydelige er de !


Tenker de hadde varmet godt,på lune høstkvelder..........neida,det er IKKE høst enda :) Jeg tviholder på sommeren,jeg........selv om det idag er den store "reise-hjem-fra-ferien-dagen",her på øya.........vemodig er det,det er det ingen tvil om ! Sånt merkes innmari godt,her på berget...... Kos dere videre,og hold på sommerfølelsen,dere også...... :)

7 kommentarer:

Jeanette Jess1 sa...

Heisann
Så mye fint, slik reklame kan jeg like,men har du nettadressen deres?

Pia sa...

Likte også neeesten alt fra MANDEL...men vil også ha nettadressen :)

MumsiMumsan sa...

Åja!!!! Nå falt jeg pladask!
Kjenner meg så masse igjen i det du skriver! Hvor går grensa? Når blir man dame, eller kan man alltid være jente :) med heste hale, og kule bukser med hull når man vil!
Nesten så man snur seg for å se om noen dame står bak en når noen sier til sine håpefulle " spør den damen der" :)

Uansett, dame eller jente :) ha en fortsatt fin kveld!

Mumseklem fra meg :)

Tina sa...

He he arti innlegg, du virker så sprek så om du går i hullete dongri tror jeg ikke det gjør noe. Men skjønner hva du mener, føler en seg som jente så kle deg som jente. Det er du som skal føle deg vel og hvis du ikke pøser på med sminke tror jeg alt går... Ihjælsminka damer/jenter er uansett ikke fint! Må inn å sjekke klærne der jeg, syns det er så greit at noen blogger om klær også innimellom, klær er gøy! Takk og takk.

Grip dagen sa...

Mange lekre klær å få tak i for tiden. Takk og pris.
Det er ikke alltid at gjeldene mote faller i smak, hverken snitt eller farger. Men nå er det så mye flott i butikkene. Det er bare å hamstre!
Jeg bryr meg ikke så mye om moter, går med klær jeg synes er fine. Og når det gjelder alder... En er så gammel som en føler seg. Er en ikke det da?!?

Når det gjelder andre gamle ting. Så du hadde shoppet i Fauske. Gullstjerner på hvit bunn kjenner jeg igjen. Jeg har arvet middag- og kaffiservice til 11 personer. Synes det var litt rart med 11. Må prøve å få fatt i et par tallerker til. Trengs mer når slekta gjør sitt inntog til jul.

Da skal jeg en tur på syrommet. Storkoser meg der. Nå er det baby-gave som skal sys. Koselige farger å jobbe med.

Kos deg med div. hobby du også - du har jo litt av hvert å velge mellom!
Sommerhilsen Marit

Magdalena sa...

heia...
nå fikk eg lyst på høst og nye klær...
men ikke så lett å velge alltid! likte dette , jeg...!!liker hullete dongri her hjemme i dørene...
go klem ,magny***

Hilsen Bodil F.T. sa...

Nå har jeg lært et nytt ord: KRAMPEDAMER!! det likte jeg!!

Og så likte jeg veldig godt siste innlegget med rust og roser!!