13. sep. 2009

Er jeg så naiv......og dum..........? Da er jeg vel ikke alene.....

Ja,så er enda en høsthelg forbi,og enda en loppis.......og det gikk veldig bra......jeg fant en skatt med fire bein ! Bilder kommer,så snart den har skiftet ham......! Men nok om det............her går det i julesalgsvarer enda.....servietter havner rundt syltetøyglass,og stearinlys kles inn i gammelt papir,og heklebrikker.....
Har avsluttet tagsproduksjonen,tror jeg..........men det er vel helt til jeg får en ny ide.......! Har dårlig erfaring med å si meg ferdig med en ting,nemlig......! Det er jo nok at man ser et bilde,eller et fint papir,en ny farve...ja,så dukker det opp en ny ide......og den må som kjent settes ut i livet !

Men så er det det,med å legge ut alle sine ideer,og varer......har fått noen små hint,angående det,nemlig........at jeg er så utrolig naiv,og godtroende....og dum ,som legger alle "salgsideer" ut,sånn at alle kan "stjele" dem...... Det vet jeg vel egentlig fra før.......men det er så kjiipt at man ikke skal kunne vise og kanskje inspirere,syns jeg. At kopiering foregår, er jo en ting....og det er vel for så vidt greit,når det er til hjemmebruk (for det vil vel alltid skje)...men når man i tillegg legger det ut på bloggen,blir det litt for dumt,etter min mening........Så jeg har tatt poenget,og viser ikke mye av varene mine,lenger.......men noen smakebiter kommer vel,man får jo ikke bli helt fanatisk heller......! Og ikke er man noen proff ,så man bør vel ikke på død og liv vise allt,og mine ideer er så absolutt ikke unike,bare så dere ikke tror at jeg mener det....! Det finnes jo tusener av dere kreative damer der ute,som er stappfulle av nydelige ideer,som inspirerer !
*********************
Kos dere,og ha en super høstuke :) Og tusen takk til dere som har lyst på vimpler,jeg jobber med saken.... :)


3 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Du lager de herligste tingene... så dumt at noen "stjeler" de og bruker de på bloggen sin..
Håper du får en fin uke... klem Kerstin

Anitas hus sa...

Hm, dette er ikke pent! Det er jo så flott å kunne hente inspirasjon rundt omkring på bloggene, men man kan gjøre sin egen vri på det eller i det minste informere på bloggen hvor man har fått idèen ifra.
Flotte bilder og du er ei kreativ og flink dame som lager masse flott.
Ha en fin ukestart!
Klem, Anita:O)

Janne i Fagerlia sa...

Synes det er flott at du viser det du lager jeg. Det blir vel ingen massekopiering uansett. De fleste synes vel det er kjekt å sette sitt eget preg på ting. Synes det er verre når folk forteller på bloggen at de reiser på ferie, og vil bli borte i flere uker. Ja,ja, kjære tyv her er det fritt fram......

Likte veldig godt glasset med dekor av furukongle. Passer fint nå til høstmørket.