24. sep. 2009

Klokken 8 hos meg ?

Kommer du ? Du skal selvsagt få både middag,dessert og god drikke ! Da vi var i nabolandet for en stund siden,boltret jeg meg i kakepynthyllen,som vanlig.......der ble det mye rosa og grønt........som du ser !
Siden vi venter besøk idag (torsdag),må man jo ha noe godt på lur.......så både middagen og desserten er i boks nå,halv tre på natten.......ingen har noengang beskyldt meg for å leve etter klokken,skjønner du.... :) Så greit med allt som er klart,så slipper jeg og stå på kjøkkenet,når gjestene er kommet. Bare det aller letteste igjen,og det tar jeg når de kommer......

Skulle så gjerne pyntet bordet med nydelige høstfarger,men grønn rogn gjør seg best ute......! Er så glad i den ,når den blir dyp rød......og ospa,når den får sin knallgule farve........men det har den enda ikke fått,her rundt husene. Så det blir nok blomster fra kassene ute,noe står fint enda.....på tross av masse hagl,som kom idag.....var som småstein som traff vinduene........

Så det er nok høst,selv om jeg enda venter på knall-høstfarger......ingen tvil om det ! Men nå skal jeg sannelig prøve å sove litt,kansje en lur ide..... men kos deg i helgen da,jeg tar den litt tidlig,blir nok ikke blogging her på noen dager :) - klem fra meg til deg :)


8 kommentarer:

tinemor sa...

JA, JEG KOMMER JEG... ;-)

Den kaken så lekker ut!
Nei, ikke mye høstfarger her heller.
De flotte bladene med farger er allerede blåst bort av trærne.
Skikkelig stritt vær i år, så det blir ikke de supre høstbildene denne gang.
Klem

Frøken Lykkelig sa...

Å for en fantastisk kake!!! Så utrolig flink du er!!!
Ja jeg kommer gjerne ;-)
Ha en herlig helg da !!!

Anonym sa...

Ja takk - jeg kommer gjerne. Den kaken så knall god ut.
Vimplen kom i posten i går - veldig fint. Og tusen takk for de fine kortene jeg fikk med. Tuuusen takk.
Ha en fin helg med gode venner.
Britt Eva

Mitt hvite hus sa...

Yes...I`ll be there... ser deilig ut og høres fantastisk ut..Nyt dagen.:klem Kerstin

Anonym sa...

Jeg har lyyyst!!-nam nam:-)
Fine bilder!
Ha en fin dag, klem Hege:-)

63 grader nord sa...

Fikk lyst å komme jeg å, men ikke kjenner du meg og ikke vet jeg hvor du bor...Men koselig å føle seg velkommen!

Veldig fin kake!

Gry sa...

Klart jeg vil ha av den flotte kaka...
I dag da jeg kjørte hjem fra jobb, og det var litt sol...så jeg at
skogen var blitt gul og rødlig.
Så nå er høsten her..den kommer nok til Tverlandet og skal du se.
Klem fra litt lengere inn på landet. : )

Hulda sa...

Det var jo en helproff kake! Så flink du er! Den så deilig ut, og er nok deilig på smak også. :)