23. okt. 2009

Gleder meg........

Med dette NYDELIGE,stemningsfulle bildet,fra julemagasinet til Jeanne d'Arc Living,vil jeg ønske deg en finfin helg,sammen med dine :)

Åhhhhh,som jeg ser frem til å få dette magasinet i hus.......venter med lengsel ! Siste nummer av Vakre hjem og Interiør,skuffet meg veldig......men man kan vel ikke treffe blink,hver gang........jeg kunne nesten like godt kjøpt Hytteliv ! Litt gruff,på tampen av uken........hehheeee :) Håper noen er enige med meg.......må sutre litt innimellom,vettu..... :) - Klem.

12 kommentarer:

Hjerterom sa...

Hei :)

Sier meg enig :)
Gleder meg også til det nye nr av JD.

Så mye fint du har laget igjen :)

God helg.

Klem Siw

Lillan sa...

åh dette bildet var nydelig og fikk juletanke-virksomheten igang;)

god helg!! :O)

klem fra Lillan

Jill sa...

Så glad for at du sier det om Vakre hjem!!!
jeg var superskuffet men tenkte det var meg det var noe galt med....
Ha en kreativ helg!!!!

Arneberg sa...

Helt enig med deg!!Ikke ofte jeg blir så fort ferdig med et blad:-(
Flott blogg du har,jeg er innom stadig vekk:-)
God helg!Hilsen Mona

Gro sa...

Hei! Synes du det var skuffende? Det kan da være vakkert uten å være hvitt? Men jeg tror nok at min mor ville glede seg mer over dette nummeret enn jeg - men synes det var masse flotte tømmerhus, jeg da... Gøy med mangfold... Det er jo tross alt mye antikviteter rundt i shabby-hjemmene også. Ønsker deg en god helg - klem fra Gro!

Huset på toppen sa...

Å, for e flott bildet:) Gleder meg jeg og:) Ha en fin fredagskveld og god helg!
Klem Linda

Guttemamma sa...

Skjønner hva du mener:-)
Og jdl-bladet er jo bladet over alle bladet....liker godt julenr av DRømhem& Trägård ogå...
klem og god helg til deg

purglede sa...

Bildet er herlig. Og jeg er helt enig. Vakre hjem og interiør skuffet veldig. Så mye at jeg bladde fort gjennom det på jobb, og siden har det ligget i bilen! Det var ikke veldig mye som fenget meg der, men nå er vel ikke bladet bare laget for meg heller tenker jeg, men lell da gutt.
Ha en god helg!

Grip dagen sa...

Jeg gleder meg også villt til dette magasinet.
Jeanne d'Arc er desidert det beste magasinet som fins. Bøkene deres har jeg også. De leser jeg om og om igjen.
Juleboka ligger fremme nå. For en herlig stemning i bildene deres.
Og de klarer lage jul uten å bruke rødt. Takk og lov for det!!!

Jeg lager brun, røff jul i Skulehuset. De som venter røde nisser får finne ei anna messe å besøke...
Hos meg går det i granbar, rust, kongler, drivved (kaller grått treverk drivved, men jeg har funnet fjølene mine i fjellet. Sikkert rester av gamle gjerder..)

Ha en flott søndag, og en herlig ukestart!
Kreativ og røff hilsen fra Marit

Siren sa...

Å herlighet for en flott blogg du har, du er jo superkreativ! :) Og...helt enig med deg angående det siste nummeret av vakre hjem, jeg ble kjempeskuffa...gleder meg også masse til det nye nummeret av JD kommer i salg. Jeg legger deg til på lista mi, ønsker deg en fin søndag! Siren :)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så kjempefine ting du lager :) Flott blogg :) måtte jo legge meg til som følger, då det var så mykje inspirasjon å finne her inne hos deg :)

Nyt dagen! her er det strålande sol og eg skal ut å titte i butikker :) Er ikkje dagen vakker? :)

Godklem :)

MODERN COUNTRY sa...

Hei!

Du har så rett! Siste Vakre Hjem var fryketlig tungt, maskulint og trist!! Kan ikke skjønne at hytteliv må oppfattes på den måten. At alle vegger må suge til seg alt lys, at det må være så gammeldags og formelt. Selvsagt er det fint med lunt, men dette var bare trist. Får håpe neste nummer er bedre, ellers er jeg nødt til å velge det bort. Det koster tross alt endel penger!

Gleder meg enormt til Jeanne d`Arc, de har alltid gode artikler!! I tillegg minimalt med reklame, sånt liker vi jo :)

Ha en super helg, og kos deg med både lys og deilig stemning!

Klem Aina