2. okt. 2009

Litt mere julevarer.......

Masse julevarer er i boks,og jeg ser frem til en "åpen" helg....kansje blir det snekring,og kansje en skogstur.......! Er så utrolig lei av regn og blåst,at fyyyyyy........venter stadig på en tørr dag,der jeg skal sette meg ut,og lage kranser av mose og lav.......det er høstsyssel for meg :) Fant DEN supre plassen med mose på trærne,her i skogen.....så nå trenger jeg ikke lete neste gang jeg trenger det ! Så kjekt !
Ikke tradisjonelle julekort dette,men litt grove i stilen.......enkle og lette og lage,når man bare finner rett farge,og rette bilder.....gudene vet hvor mange timer jeg har jaktet på de rette bildene ! Men disse ble akkurat som jeg ville ha dem......gamle,slitte og rå i uttrykket :)


Ikveld har det vært 2 grader utomhus,og da kjennes det i legemet.........på med varmeovner,og frem med tekoppen og pleddet !! Og så må jeg tenne lys,mange lys.........var ikke dette kremmerhuset søtt ? Det fikk jeg av mamma i helgen,sammen med den nydelige lyng-blomsten :) Så vakre sammen......
Tusen takk mamma :O)

Da gjenstår det bare å ønske dere alle en super høsthelg :) Klem fra meg !

5 kommentarer:

torprosen sa...

Hej där! Du gör så otroligt fina saker och jag är ofta inne och kollar på din blogg!! Här i västsverige har vi haft 3 dagar med frost,alla mina fina sommarblommor har vissnat, så i helgen blir det till att snygga till i trädgården! Ha en god helg !
Torprosen

Torunn sa...

De julekortene var bare råååstilige! Så flink du er :-)

Ha en deilig helg!

Torunn

Mitt hvite hus sa...

Julekortene dine var rå stilig... akkurat den stilen jeg liker..
Du er super flink... ha en herlig helg.. klem Kerstin

Guttemamma sa...

Nydelige bilder hos deg,og kortene du lager er bare SÅ vakre!! Jeg linker deg...håper dte er ok???
Ha en fin helg,skal nok kjøpe kort av deg før jul!!
Klem fra Anette

Grip dagen sa...

Skjønne tags med julemotiv!
Ser for meg dem på gaver innpakket i brunt papir og hyssing. Nydleig og røft!
Synes du er rå med saks og papir. Du lager så mye spennende. Du bruker fantasien og går ikke i samme spor som alle andre. Det har jeg sansen for.

Ha ei flott helg!
Klem Marit