9. apr. 2010

Kreativt kaos råder......

Er bare innom i full fart,for å ønske dere alle en kjempefin helg ! Ser jo på værmeldingen,at det skal bli vårlig over hele landet.......og på Østlandet blir det vel sommer.....må si jeg savner Lier,på denne årstiden.......man kunne jo nesten se gresset vokse,når man kjørte ned Lierbakkene,en varm vårdag ! Savner også og fly fra det ene gartneriet,til det andre.....og tredje....og gjerne det fjerde.....hihihhiiiiii :) Men som man reder,ligger man.......og jeg håper og få stillt denne trangen,i løpet av sommeren !


Imens får jeg smøre meg med tålmodighet,og kreere nye saker og ting,for salg. Godt dere ikke ser stuen min,nå........og hobbyrommet også,for den del......! Nå har jeg sittet på dataen i to dager,og lett etter diverse bakgrunner,og bilder til nye kort og tags,og da flyter det over her.......og det blir stille på bloggen....! Mye prøving og feiling underveis,men det får gå....


Idag har jeg derimot koblet av, med litt hagearbeid ! Håper og få spylt ute i helgen,sånn at stoler og bord kan komme ut........får nå står stemorsblomstene og venter........jeg har tyvstartet litt,serru.......de er plantet i krukker,og lyser opp tilværelsen !


Allt er jo gjemt under et støv og skittlag,søppel og annet skrot som kommer for en dag,når snøen har smeltet....ikke særlig lekkert,nei ! Litt regn hadde også gjort seg,kjenner jeg.......for nå har det vært kaldt lenge,og jeg gleder meg til å snekre i garagen.....uten votter !! Sist jeg var der,var det to centimeter is,på gulvet.......Bambi med hammer og sag,nei det går dårlig :(


Gleder meg også til den første kaffekoppen i solveggen......nå står det så mye materialer,til diverse prosjekter der,at jeg må rydde meg inn i kroken,skal jeg sette meg ned....tør ikke tenke på hva naboene syns,om alle mine nykker,ang. naturmaterialer.....jaja.....jeg klarer jo ikke å la være,da får dem heller bare kaste meg på dør.....

(Alle foto,Jeanne d'Arc Living.)
Nå skal det vaskes hus,så kos dere,og nyt fridagene......tenker det er mange som tar turen tilfeldigvis forbi nærmeste gartneri.....og det er helt sikkert FORTJENT etter en laaaaaang vinter :) Klem fra meg.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Herlig bilder. Ja nå har endelig finværet kommet til østlandet og det skal nytes i fulle drag i helgen. Gleder meg virkelig. Ønsker deg og en fin helg selv om været ikke slår til. Hilsen Britt Eva. PS Lykke til med "kaoset".

VillaVårfrubakken sa...

Herlig med kreativt kaos. Her hos oss er det masse snø enda. Ønsker deg en nydelig helg, vakre bilder du har forresten, klem

Magdalena sa...

ja det skal visst bli så utrolig bra vær... men i dag er det småkaldt her...
klem og fin helg!

Hos Jorunn sa...

Vakre bilder, Mona! Jeg gleder meg veldig til å se hva det er du driver å kreerer nå....uansett så blir det garantert kjempefint!! Har vært nydelig vær i Oslo idag..ganske varmt faktisk...hvis det kan være til noen trøst så råder kaoset her også..heheh.. Ha en flott helg! Klem fra Jorunn

Janne i Fagerlia sa...

Er man kreativ, vil det enten man vil eller ikke bli litt kaotisk. Men det er jo det som er så spennende - å få boltre seg i et stort utvalg av alternative objekter for nye "kreasjoner".

Riktig god helg til deg!

Gry sa...

Det høres ut som om du er kommet i vårmodus... det er bra, her inne hos eg er det ennå masse snø, men verandaen er heldigvis bar. Når Påska er over vil men helst ha vår med det samme. Gratulerer forresten med gevinst fra Fru Dahl.
Jeg var og jobbet på Fauske i dag, så jeg var innom og tok litt nye bilder til blogen hennes. Hun får jo så mye fint inn hele tiden...
Håper været blir fint hele helga!
God helg til deg Mona!

Klem : )

Nina i Paradiset sa...

Kreativt kaos er festlig når man jobber, bare ikke morsomt å se på fra sofaen....
:)
Utrolig flotte bilder du har under her!
Nydelige motiv og flink fotograf!!

Ha en fortreffelig helg!!

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Så du lengter til Lier du. Jeg kan trøste deg og si at det er mye snø i hagen min enda. Skulle bodd i Lier;) Heldigvis bart rundt huset og sitteplassene. Det ble det på lørdag. Ja en kan virkelig se at det gror her. Det bare eksploderer liksom. Jeg er jo vant med at det tar 3 mnd. jeg. Så jeg savner veldig vestlandet på våren.
Ja send meg gjerne noen bilder. Skjønne jdl. bilder. Den nydelige hyllen den er bestillt og jeg gleder meg.
Må du ha en herlig kveld
Klem:)

salige lavendel sa...

Inspirerende bilder fra JD som vanlig. Det er ikke så lett å holde det ryddig når man er midt i kreative prosjekter :)