2. nov. 2010

Phu.......her går det unna !

Ja,nå kjenner jeg pusten i nakken,gitt.......imorgen skal alt være ferdig,så da roer det seg nok litt,her inne.......ikke at jeg klarer å slutte produksjonen,men da blir det nok mest for kos...i et bedagelig tempo :) Og nå er dere sikkert møkk leie,av å se tags i alle farger og fasonger....men jeg tror jeg kan love at dette er de siste.....
Små tretags,til pynt på en knagg.......eller på døra...hvem vet hvor dem havner,om noen i det hele tatt vil ha dem med seg hjem ! Disse er beiset i JOTUN's beis "Drivved",og jeg er nok en smule forelsket i denne fargen.........


Noen får leve uten stæsj........ikke alle liker jo det samme....

Litt større tags,også disse av gjenbruksmateriale......


Nei,da får jeg hive sammen litt middag....før jeg atter vender tilbake til saks og lim,prislapper og innpakking..... :) Innimellom lages nye vimpler,og denne gang i rødt og offwhite.....helt enkel,men julete ble den... og nå føler jeg meg ikke så alene om å tenke på julen,for det dukker stadig opp koselige før-jul-innlegg rundt om......og det liker jo en juloman :) Nå blir det vårruller og ris ! Kos deg så lenge :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Tusen takk for titten.Kjempe fine.Nydelig.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

snippen sa...

Du er nok ikke alene om å tenke jul i oktober. :) Alle vi som lager ting til jul er nok godt i gang slik at vi rekker å sette ut i livet alle idéene vi får underveis. Er nesten koseligere nå enn selve jula syns nå jeg... :))

Stubbetufsa sa...

Ja, ja, Mona, pass bare på å ta små pauser innimellom!
Klem!

Anneli sa...

Så flink du er Mona! Skulle nok ha satt igang med juleforberede
lsene her i huset også.., må bare finne tid og inspirasjonen først. Det hjalp godt på i titte innom deg da :) Tror jeg skal prøve meg på en god jul vimpel.
Klem til deg fra meg <3
Ta vare på deg selv, så du ikke sliter deg helt ut!

Grip dagen sa...

Får ikke sett nok tags, nei. Så bare vis bilder du!
Vi starter innredning av utstillingslokalet på mandag. Så nå er det ikke mange produksjonsdager igjen. -Og vet du hva jeg finner på sånn i siste liten?!
Jeg gikk berserk i fullt av stoff, og har laget en kleskolleksjon for barn!
At jeg aldri lærer... Nå begynner jeg å bli svært sliten og bør trappe litt ned. Men istedet kaster jeg meg over helt nye idèer...
Den kreativiteten er ikke til å styre. Den kan virkelig være en forbannelse av og til.
Ja, ja. Håper noen kunder liker de fargesterke klærne.
Fikk faktisk en sms straks jeg publiserte innlegget; Jeg vil kjøpe ALT! Kan du holde det av til meg!?
Tror ikke det... Det er første mann til mølla som gjeler.

Nå venter malekosten. Snakkes.
Klem Marit

Merethe sa...

Hei :D Drivved vimplene var RÅFINE :D Er så fornøyd med den. Tusen takk for fine kort. Jeg gleder meg til å pynte med den til jul. Flott å handle hos deg. KLemmer

Bringen Blomster sa...

Fikk pakke i posten idag,er kjempefornøyd med skiltene!-og tusen takk for kortene! Ble kjempeglad! Ta en titt på bloggen min hvis du ikke tror meg ;)
-synnøve-