18. feb. 2011

G R A T U L E R E R Mariann !

(bilde lånt fra Flickr)


Bare innom i full fart,for å fortelle at Mariann,som la inn en koselig kommentar på forrige innlegg,vant give away'en ! Jeg er enda borte på et lite opp-pussingsoppdrag,og er ikke hjemme før neste søndag,så gevinsten kommer til å bli sendt fra meg etter det. Ellers maler jeg rom og møbler,og kansje kommer det noen bilder,om jeg får lov å legge dem ut :) Kos dere så lenge,og ha en fin helg ! Og igjen,tusen takk for alle gode ord om den hjemmelagde kjøkkenbenken !! - Klem fra meg.


2 kommentarer:

Anneli sa...

Gratulerer til vinneren av din give away!
Lenge siden jag har fått tatt meg en bloggrunde nå.. og her hadde jammen skjedd saker og ting ;)
For en utrolig flott kjøkkenbenk og hylle dere har laget!! Sååå imponert! Syns bare dere skal starte produksjon nå, for disse kunne dere solgt mange av ;)
Ha en kjempeflott helg!
Og lykke til med oppussingsprosjektet du jobber med, håper det blir bilder.. ;)
Anneliklem til deg <3

Mariann sa...

Eg er so glad!! Takk for at eg vart den heldige vinnaren!! :) Opplysninga sendt på mail!! :)

God helg og klem!!