21. mars 2011

Nydelige varer.........fra nabolandet : )

Heisann : ) Ja,da var helgen over,og den ble tilbragt innomhus !!! Ikke akkurat etter planen,men,men........bedre lykke neste helg.......? Iallefall så oppdaget jeg en nettbutikk,som jeg ikke har sett før,og skiltene over var bare så SOMMER !!!! Rett og slett nydelige........

Disse likte jeg også.......vakre i seg selv,og enda finere med diverse stasj inni :) Det nærmer seg jo påske,så da tenker iallefall jeg EGG.....

Et vakkert bestikk,med fransk lilje.......


Rustikk lysestake.......



Grått fat,med nydelige detaljer.....nesten en blondekant rundt....


Og denne kan jo dekoreres i det uendelige ! Noen egg,litt gåsunger,noen perleblomster,påskeliljer.........? Maksimalismen er inne i en farlig tid.........vårlige fristelser i ABSOLUTT ALLE interiør,-og blomsterbutikker..........hvordan skal dette ende......nei,best å skjerpe seg,og heller ta seg en tur ut ! Det skal nemlig jeg,for nå hører jeg tjelden skriker i fjæra,og det er en utrolig vakker vårlyd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Musikk i mine ører............. : ) Håper det er vårlig hos deg også !!
**********************
Alle disse farlige fristelsene fant jeg hos http://www.mywhitecountryhouse.se/


3 kommentarer:

Beth sa...

Ååå, så mye fint?
Skiltene der var nydelige, liker å pynte med sånt over alt..., både ute og inne...
Ønsker deg en fin uke!

Bente sa...

Nydelige skilt. Skal sjekke ut den nettbutikken, ja. Ha ei fin uke.

VillaVårfrubakken sa...

Mye fint der ja, et slikt egg eller hva en skal kalle det har jeg, og det har jeg plantet en eføy i...funker .
For et paradis du har funnet under, en kan aldri vite...

Ha en god kveld...klem fra Mona