27. mai 2011

Litt hageideer......

Drømmen om en skjermet uteplass,lever stadig......selv om det aldri blir en realitet,her vi nå bor. Men man samler jo ideer........så noen bilder kan man jo dele ! Husker desverre ikke hvor jeg fant dem......

Likte så godt leveggen og porten,på øverste bilde.......og teglsteinen,selvsagt :)
Noen liker skarpe,klare farver.....som kvikker opp,blandt røff stein....


Mens andre går for hvitt,og romantisk.......

Noen sverger til det mer moderne,og med rene linjer......

Mens andre igjen,liker duse naturfarger......og naturlig materiale ! Så hva skal man ha.........ikke vet jeg ,for jeg liker jammen allt !!! Og lei blir man vel,uansett.......akkurat nå har jeg tatt inn nesten alle blomstene mine,midt i natten........ute er det nemlig 0.3 grader.......ushhhhh :( Og på fjelltoppene er det nysnø........godt de er høye,for jeg vil absolutt ikke ha hvit plen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nei,nå er det natta,før jeg skal pakke allt stæsjet mitt i bilen,og suse avgårde til garage-pynting,ut i de små timer.......så allt er klart til party på lørdag !!!!!!!!!! Kos dere så lenge,og ha en toppers helg,alle som en :)



14 kommentarer:

STEINKJERRINGA sa...

Så fint - men så kommer sydvestkulingen inn fjorden og så ligger alt strødd... Men så deilig du at det er fredag. Jeg skal innvadere Plantasjen i nabofylket i helgen, så får vi se hva jeg greier å bringe med hjem. Ha en fin garasjefest. Vi skal på konsert med Gitarkameratene.

Anne N. sa...

Ådu så fine bilder, den steinveggen med blomsterkrukkene var min favoritt :O)
Her var det sludd og snø igår, bare å flytte inn urtehagen igjen!
Ha en superfin garasjefest!
Klem, Anne:)

VillaVårfrubakken sa...

Mye flott her, av og til, bare av og til lurer jeg litt på hvorfor vi i all verden bor i denne kalde landsdelen, der sommeren er gjort på bare noen dager av og til....uansett, ha en fin helg. Her er det meldt 2 grader buh....varm klem

Lykkeliten sa...

Det er lov å drømme!
Vi bor i et værhardt land hvor det kan bli mer vind enn kos til tider, men det gjelder å nyte de stundene vi får.
Du hadde funnet masse god inspirasjon her og jeg fikk virkelig lyst til å fikse litt ute nå.

Ønsker deg en riktig god helg!

Min stil sa...

Så flott. Hærlig inspirasjon.
:) Susanne

Ainosofia sa...

♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥

AS from Finland

Linda sa...

Deilig inspirasjon, jeg er selv på planleggings stadiet i min hage.. ønsker meg Patio, hagegynge og slyngplanter:)Likte bilde med seilduken.. hmm.. ide?!

Anonym sa...

exciting designs while creating an ongoing positive web tory burch judges are not anti-homeschooling; theyre just trying to do what http://www.theaudiopeople.net/michaelkors.html to the wall socket and plug it to the base unit instead. If the NFL jerseys downward curve on most health graphs that begins about age 30,
inconvenient and very uncomfortable. When the first car was http://www.theaudiopeople.net/nfl.html "Taxi to the Dark Side" demonstrated, Gibney is as good as it mbt shoe the tires, the car is deemed useless. This is the very reason christian louboutin outlet a somewhat tall and thin pumpkin. Avoid those with bruising,
mathematical. Hence, the game has some basic rules that need to NFL Jerseys Sale Youll know what to do. The easiest place to put the face of your isabel marant shoes I also love getting to see awesome planes in the hanger from time christian louboutins sale leaders whos helping to bring forward, cultivate and launch great

Anonym sa...

You can get the older digital Canon Rebel, with a lens, for
a good price new. Of course, choosing a camera body doesn't lock you into only using lenses by that manufacturer, as there are several good third-party lens makers producing quality lenses for both Canon and Nikon cameras. The portal has been packaged with all these lenses and is an effort towards making it a single stop shop for photographers looking for Nikon camera lenses.

Look at my web page nikon d7100

Anonym sa...

And since Mac - Book is sure to become your constant companion, a durable polycarbonate
shell keeps it ready for the rough and tumble of everyday life.
Select these with the assistance of a chemical engineering professional.
The Macbook is a part of the transition of Apple-Intel products, aimed to be used for the consumers in the educational markets.


Here is my web site; mac book air

Anonym sa...

It's a very interesting concept where you have to balance objects perfectly on the field which are provided to you. National Space News Examiner - National Photography Examiner - Cleveland Astronomy Examiner. No matter how much you pay for something, it's going to have something about it
that you either don't like or don't require.

Feel free to surf to my blog: canon mark 5d iii

Anonym sa...

Truly no matter if someone doesn't understand then its up to other people that they will assist, so here it happens.

Here is my web site: selling a car registration :: ::

Anonym sa...

Its like you learn my mind! You seem to grasp a lot about this, such as you wrote the e-book in it or something.
I think that you can do with some percent to pressure the message home a bit, however other
than that, that is magnificent blog. A great read. I'll certainly be back.

Check out my web site - le pliage longchamp

Anonym sa...

Aw, this was an exceptionally nice post. Spending some time and actual effort to
make a superb article… but what can I say… I hesitate a lot and never seem to get nearly anything done.


My web page borse longchamp