23. mai 2011

Nye funn,fra Røde Kors......

Heisann godt folk ! Litt nytt i kjøkkenhyllen......var innom Røde Kors-butikken på lørdag,og jammen fant jeg ikke noen skatter......merker at jeg heller over til det enkle.....uten for mye rosemotiver og krusiduller.....men hvem vet hvor lenge jeg er i denne boblen.....?! En liten fløtemugge fra PP,sto så ensom og forlatt.....



Jeg samler jo på hvite mugger,så da gikk det slik det måtte gå :) Før samlet jeg på mugger i alle varianter,men fant jo fort ut at da ble det rimelig kjappt,trangt om plassen på hylla....så nå går det i hvitt.

Et stort fat,med enkelt,lysegrått mønster,ble også mitt......




Var det ikke fint ?

Nå er det fyllt med friske frukter,så kan jeg jo SPISE epler,og drømme om sjokolade..... :) Skulle ønske at et lekkert fat,var allt som skulle til,for å leve på frukt og grønnt....da hadde man kansje vært litt nærmere idealvekta......i stedet ser det ut som man er formann i foreningen "NEI TIL BIKINI-SESONG"...

*********************

Jaja,noe syter man for,selv om det er selvforskyldt........! Og til helgen bærer det avgårde til enda en fest,med mye god mat.....det vil si,jeg må nok dra litt tidligere,da jeg har fått regien med pynting av lokale.....som er en garage !!!! Den er jo rimelig rå i looken,så her gjelder det å myke litt opp......og jeg gleder meg stort !!! Og jubilanten aner ikke noenting......hihiiii......bare det er jo til å få arbeidslyst av !!! Jeg har laget meg huskeliste,og rekvisitter er nedpakket,så allt er snart i boks !!! Ute regner det trollkjerringer,og høyrehånden min ser ut som en rå hamburger,så noe hagearbeid er strengt forbudt,ifølge rørleggeren !!!! Jeg og jord,går innmari dårlig overens........selv med alle forhåndsregler ,og hansker på hendene.....:( Papiroppdraget jeg skulle gjøre ferdig i helgen,er allerede på tur til sin eier...( hei Janicke ).........men maleoppdraget må jeg nok vente litt med........!! Malingen er jo som gift,på eksem........så jeg får bare planlegge mere festkulisser..... :)
Holdt på og glemme disse søte lysholderne,kostet meg 20 kr !!!
Ha en ny,flott uke :)




3 kommentarer:

Bringen Blomster sa...

Kan jeg få være medlem?? :)) At det skal være så vanskelig å kutte ned på søtsakene... :)) Du gjør stadig flotte funn. Fint med hvitt :) Så moro å skulle pynte et så orginalt festlokale, blir sikkert en knallfest :))
Kos deg :)
-synnøve-

Mamsens hus sa...

Hei :)
Så mange fine skatter du fant :)
Ønsker deg en fin uke videre!

VillaVårfrubakken sa...

Oi, nå bare må jeg innom krossen. Ha en super kveld.....klem fra Mona