28. sep. 2011

Noen nye detaljer.......og en smugtitt innom hobbyrommet.

Ikke så mye som skjer på interiørfronten,for tiden,så idag blir det rett og slett noen detaljbilder fra leiligheten....! Nå har ruskeværet kommet til nord,igår kveld måtte vi redde inn to busker,og sette dem.......i stua !! Må man,så må man ! Skinnfellen og pelsputa har kommet på plass i sofaen,og lyngplanten på bordet.......da er det høst !
Kakaomuggen og koppene,er kommet frem fra skapet,og skal få stå lett tilgjengelig i kjøkkenhylla ! De er jo så fine og se på,er kjempeglad i disse :)
Og her er en ny yndling,flaskeholderen fra JDL,flyttet fra Tonje i Mosjøen,og til meg ! Kansje dere husker henne ? Hun hadde en av de første bloggene jeg oppdaget,nemlig Landlig Idyll ! Jeg har fyllt den opp med små glassflasker med cola,som bare skal stå til pynt.......! Ser forresten at rørleggeren har vært og skviset inn en kurv med kaffeposer,inni her........det så ikke helt ryddig ut.....men,men.......
Fattigmannsølv er jeg fremdeles veldig glad i,enten det er på vei ut,eller ikke,i interiøret.........!
Nye lingardiner er kommet opp,og det ble aldeles koselig og lunt,syns jeg ! Og ikke ser man rett inn på oss,heller.........jeg liker nemlig ikke å sitte på utstilling !!!!! Hadde nemlig en ekkel episode her,i forrige uke,så jeg er blitt veldig glad i rullegardinene på kveldstid !
Her sees så vidt et av treene,som ble reddet igår......skal ikke ha dem her i vinter,altså ! Men gal som jeg er etter trær,skulle jeg mer enn gjerne hatt begge i stua,helt til neste vår..........!
Å der dukket sannelig den gamle kransen opp,som jeg lagde for to år siden !! Knuskende tørr,men like fin i formen.......
Vel........ikke for å tilstå noe som helst,men disse glasslysestakene er nye,fra loppis......jeg trengte dem absolutt ikke !!! Men du ser jo selv,hva som skjedde......nei,jeg tror vi går til hobbyrommet......
Der satt denne karen,for en stund siden.......med et glass rødt,nedi fjæresteinene........hihiiiii...og ser utover Lofotveggen. Et oppdrag for en kunde,det er en holder for 6 glass,og to flasker.
Men nå er det altså nissene det handler om......straks ferdig med tre bilder,og i ettermiddag skal jeg ut å handle mere materiell ! Er nesten tom for drivved,siden jeg ikke har malt på årevis........det jeg har sanket,har gått til så mye annet rart ! Nei,kos deg,og ha en knakende fin dag,nå skal jeg ha en stoooor kaffekopp,så skal jeg hilse på nissene mine,og en halvferdig julegris :)

7 kommentarer:

Elin G P sa...

Guud så koselig du har det og så fine ting du mala her=)
Og takk for artig kommentar på sia mi..e smila her e sitt(ska bi arti å hør Espens uttalelse når e skal vise ham det derre bubbleteltet =))Hihii,den artikarn!!!Ja du skal få høre=)
Mollkos deg med dine flotte prosjekter..goklem fra Elin =)

Merethe sa...

Å så vakre lingardiner. Har lyst på det ute på hobbyhuset. Deilig å ha litt mere farge nå på denne tiden.
Om litt skal jeg ut å male noen loppis ting. :) Ha en strålende dag.

VillaVårfrubakken sa...

Så fine bilder fra leiligheta, du har det virkelig koselig....og den flaskeholderen likte jeg utrolig godt. Kos deg i ruskeværet, gjett om det høljer ned her.

God klem fra Mona

Ruths datter sa...

Kjempekoselig hos deg. takk for titten.
Klem

mormor sa...

ja,jammen har du det koselig:)

Bringen Blomster sa...

Ja ingen tvil om at det er høst nå! -men jeg syns det er koselig jeg :) Du har det skikkelig koselig! Og jeg er imponert over male evnene dine! Du er sannelig kreativ!
-synnøve-

Solveig sa...

Når har jeg sittet og kost meg med mange vakre interiørdetaljer fra bilde til bilde. Så fint og gjennomført i stilen det er hos deg! Visst er det kos å lune det til hjemme med sterinlys og nydelige tekstiler nå som høsten er her.

Du er bare utrolig flink å male! Så kjekt å ha slike prosjekter på gang når kveldene blir mørke;)))

Ønsker deg en strålende dag.
Klem fra Solveig