26. sep. 2011

Rett fra sommertid til juletid ?

Ja,slik føler jeg det i år.........vi har jo et forunderlig vær,rørleggeren kommenterer dette hver dag,og er storfornøyd !!!! Ikke så dumt å flytte til nord,likevel......?? Høststormene kommer nok de,men til nå har de jo ikke eksistert,og regnvær er heller ikke et sommerminne fra 2011 !!! Og hvor deilig er ikke det !!! Høsten kan jo være riktig ufyselig,når den viser seg fra den verste siden........men nå føler jeg nesten at det er farlig nært jul,når jeg ser på kalenderen ! Ukene flyr,og jeg er absolutt ikke i nissemodus,jeg holder på med malingen,men den rette stemningen er ikke til stede ! Skal jeg derimot bli ferdig,må jeg henge i.... ! Og jammen ser jeg at nettbutikkene begynner å vise julevarer.....så idag ble det en inspirasjonsrunde inne hos Alvas Hus :)






Mye fint,ikke sant ? Men siden jeg for tiden rydder og kaster,kommer det svært lite nytt i hus...........blir nesten flau,når man begynner på slike sysler,som rydding....?! Men så godt det er,når man er ferdig.......juhuuuuuu,da føler man seg så lett..........og samvittigheten er jo såååå god !!! Måtte det vare,lenge......!!! Men å SE på nye,fine ting,må jo være lov........ ;) Kos deg,og ha en finfin dag :)

1 kommentar:

VillaVårfrubakken sa...

Ja her var det mye lekkert, og været her nord har så langt gitt oss en fantastisk fin høst, håper det fortsetter slik.

Ønsker deg herlige dager.....klem fra Mona