21. des. 2011

Gave i posten : ) obs...mange bilder....

For en stund siden,fikk jeg en nydelig gave.........to store poser med gamle mellomverk,- og blonde........tenk så mange timer det har tatt,å lage disse......i ledige stunder......jeg blir virkelig ydmyk av slikt,ettersom jeg overhodet ikke kan hekle selv.........noen er av tynnt,tynnt garn.........
Skulle virkelig vært morsomt å visst hva alle disse har prydet......gardiner,sengetøy........
Denne over,er heklet fast i en smal kjøpeblonde.....nydelig,ikke sant ?
Blir helt salig i blikket,jeg..........
Denne vakre kjøpeblonden lå også oppi .......yndig og søt :)
Det var innmari mange.........jeg satt lenge og studerte dem,tenk å gi meg en slik skatt !!! For det er det virkelig.........
Aner meg at dette er et sengetøy.........
Og morsomt at det er skrevet med en t,God Nat..........slik de gjorde før.
Disse kommer jeg nok ikke til å bruke, til noen av mine varer,det er helt sikkert !
De skal få ligge til pynt,fint dandert i en kurv........
Du har nå sett noen,men enda var det mange fler.....
Når all julepynt er kommet opp på kvisten igjen,skal jeg finne en plass til kurven,og da får vi se hvor de havner hen,kansje i kjøkkenkroken ? Jeg ble iallefall utrolig glad for disse,og skal passe godt på dem :) Tusen takk Mor Ingjerd !
*******************
Er dere i rute ? Her skal dagen brukes til å shoppe mat,og siste rest av småting til pakker,alltids noe som må gjøres i siste liten :) Litt vask av klær,og litt pakking......... Om jeg er sint enda.......? JA ! - men det er ikke på rørleggeren,om noen trodde det :) Han er nemlig rimelig arg,han med......å prøver og få meg til å forstå at jeg ikke skal være så forbanna blid, hyggelig,ærekjær og imøtekommende med kunder,bestandig.........når noen desverre utnytter dette,max !!!!! Og jeg føler meg som Svarte Per......som tapte allt ! På tross av x-antall timer,for å gjøre dem til lags........utakk er verdens lønn ! Nei,nå er det nok sutring,ikke meningen å overlesse dere med negative innlegg,men allt kan jo ikke være rosenrødt.......selv om det snart er jul :) Realityblogging er vel ordet ;)
Kos deg,og ha en finfin onsdag :)

3 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Sånn en skatt!
Du var kjempeheldig!
Jeg kikker på blondene dine og føler
noe som kan sammenlignes med lykke, undring, tilfredshet. De er så vakre!
Kos deg, og ha ei fin jul sammen med dine!

Merethe sa...

Ja litt av en skatt dette her :) Vil ønske deg en god jul. :) Klem Merethe

Albertines verden sa...

Hei, hei. For en samling, heldig du. Ønsker deg en riktig deilig julefeiring, og ett spennende nytt år! Klem Albertine...