10. des. 2011

Så kom den opp..........omsider.

Ja,da var den kommet seg opp,i taket,trollhasselgreina.....men ikke stylet med hjemmelaget pynt,som jeg trodde...ble litt tamt,syns jeg. Derfor ble det litt bling-bling.......og to små sinkhus. Ikke så godt bilde,nå i "bekk-mørtna"........men å slå på masse lys,vet dere,det gir jo ikke den rette stemningen uansett :)
Kunne kansje ha hengt på noen små papirstjerner.......men det må liksom ikke bli for mye,heller.....greina kunne nok vært litt større,men da måtte jeg opp i 500 riksdaler,og det syns jeg ble litt dyrt....
Eneste jeg ikke ble fornøyd med,er plastledningen på lampa........! Kan jo ikke bare klippe den av,heller..... :) Så jeg får prøve å overse den............henge seg opp i bagateller,ja det er jeg god på !!!
Svibler derimot,det er ikke bagateller.......nå lukter det jul i hele stuen :) Er så glad i disse vasene(ja,svibler også),som er ment for disse vekstene....før lagde jeg bestandig mange juledekorasjoner,men nå kjører jeg en litt enklere stil,kan man si.....under vannet med dem,så jorda forsvinner,så bare oppi vasen ! Vet ikke om pus liker denne sterke julelukten særlig godt......men igår,da jeg kokte fisk til henne,tror jeg hun lå og gliste på saueskinnet....og tenkte at denne heimen,den er jammen ikke den verste å bo i.... :) Litt trøtt på bildet.......fiskelukten kom nok litt brått på.....og kansje midt i en drøm,om den lille, fine frieren,som satt på verandaen og så inn på henne.....hvem vet :) Veldig fristende,og be han inn,på en fiske-date,men litt fornuft må jeg vel klare å vise...svak som jeg er ,for pusekatter som vil inn i varmen......og få litt kos :)
******************
Nei,nå ligger det to juletrær og venter på meg,de trenger lys,og en fot....så blir det litt julestemning, ute også ! Litt kaldt i minus 6 grader,men det er rart med det,når det er noe man gleder seg til..da bryr man seg ikke !!!!!! Kansje jeg tar med meg en kaffekopp,sånn for å tine meg opp............. :) Har også sanket masse materialer til kranser,så kansje blir det litt juleverksted også :) Kos deg masse,og ha en topp lørdagskveld,sammen med dine :)

6 kommentarer:

Bringen Blomster sa...

åhh så fiin pus! :) Tusen takk for koselig kommentar hos meg, bra julerommet falt i smak :))
Det ble VELDIG stilig med trollhasselgrena og bling bling!
En fortsatt fin lørdag til deg :))
-synnøve-

Line Elisabeth sa...

Så stilig pyntet trollhassel!
Har aldri tenkt på å henge bling bling i den, takk for tipset!:)
Nydelig liten pusekatt du har også, ble nok veldig fornøyd med fiskemåltidet tenker jeg:)

Ha en fin adventshelg!
Klem Line E.

AnKa sa...

Er på leit etter en grein trollhassel, men det spørs om jeg må til Tromsø da.... Fint du har pynta di grein, riktig kult.
Og fine pusen, LilleMY hilser til din pus;)
Ha en flotters adventssøndag.

Turid sa...

Så stilig pynta det blei me trollhassel greina- har ønska mæ ei sånn i mange år.... men æ har vel igrunn nok me rækveden....Kattepusen nyter advendts kosen ser det ut som ..å det må du å gjøre !

Merethe sa...

Er fint med troll hasselgreiner til pynt. Lekkert pyntet. Her har det snødd masse og det er julekortstemning ute. Vakkert. Ha det fint, klem Merethe

R-15 sa...

WOW!! Den trollhasselen ble VELDIG VELDIG fin!! Magisk ;))